• beetje stom, maar ik durf niet verder te kijken. Ik weet dat het schip gaat zinken en Jack dood gaat, maar dat wil ik niet. Het lijkt me zo zielig en ik weet zeker dat ik ga huilen. Maar ik kan gewoon niet verder kijken. Raar.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    wierd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    't is maar een film :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pendule schreef:
    Haha funny dat een paar mensen spoiler zeggen. De Titanic is geen spoiler, maar een gat in je cultuur als je die nog niet zag.


    Het is gewoon een waardeloze film.. Bijna iedereen heeft wel van de titanic gehoord en misschien is dat wel een "gat in je cultuur"(al is dat ook wat overdreven) als je het verhaal niet kent. Maar als iedere slechte film die je niet gezien hebt een gat in je opvoeding is, is er hier niemand goed opgevoed. Bedoel dan wel waardeloos als in de verhaallijn, niet in het werk dat die mensen hebben geleverd.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:34 ]

    Ugh, ik vind die film echt niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het echt een saaie film. En het einde slaat nergens op :')


    -

    Ik moest echt elke keer keihard lachen x'd


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    ik moet nog steeds elke keer janken al heb ik die meer als honderd keer gezien


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het echt geen waardeloze film, er wordt heel goed in geacteerd en het is zo een fijn verhaal om in mee te gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb alleen het einde gezien en ik vond er geen ruk aan om heel eerlijk te zijn :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat vind ik helemaal niet raar hoor, ik kan er ook niet tegen. Daarom kijk ik de Titanic nooit, ik vind hem eng :'D Mijn vriendinnen vinden me ook raar (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fluorescent schreef:
    't is maar een film :')


    To infinity and beyond •

    Ik durfde hem niet alleen te zien, maar huilen bij een film doe ik nóóit!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom moet seriously (bijna) iedereen huilen bij deze film?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Best eng als hij wegzinkt..


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Paylor schreef:
    Ik vind het echt geen waardeloze film, er wordt heel goed in geacteerd en het is zo een fijn verhaal om in mee te gaan.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 17:29 ]


    Tell me about it, stud.