• S,L,N en ik zijn beste vriendinnen. Maar L heeft een ander vriendin A sinds een paar maanden. En zij haat ons.. ik weet niet waarom. En wij fietstten altijd samen naar huis, maar nou wilt A altijd met L naar huis fietsen. En elke keer wanneer S,N en ik A zien dan gaat ze zeggen "Jullie zijn levenloos','ga een leven zoeken''ik haat jullie'. En als we bijvoorbeeld tegen L zeggen 'Kom met ons fiesten'. Dan komt A en dan zegt ze 'Nee, ze gaat al met mijn fietsen'. En dan trekt ze haar gewoon mee. Ik kan haar dus echt niet uitstaan. Ze irriteerd me zo erg he, ik wil haar gewoon slaan. En een keer was ik met L aan het praten en toen kwam A en dan zegt ze tegen L 'ik moet je even wat vertellen'. En dan zit ze gewoon wat te vertellen en gaat ze tegen me zeggen waarom ik mee luister.

    Ja, beetje ingewikkeld.. Maar ze is zo irritant he. Wij deden echt alles met z'n vieren en nu probeert A haar heel te tijd van ons af te pakken en zeggen dat we geen vrienden zijn ofso.

    Ik weet een zeiktopic

    Ik moest het gewoon even zeggen.

    Om het een beetje nuttig te maken. Hebben jullie ook een keer zo iets gehad?


    we danced all night to the best song ever.

    Adler schreef:
    Praat gewoon eens goed met L, ga met zn 3en meer met elkaar afspreken zonder A erbij enzo, probeer L gewoon terug te winnen en A buiten te sluiten, A is een bitch, weg met haar. (cat)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Malambri schreef:
    Niemand heeft nou gezegd dat je A niet mag slaan, serieus, als ik jou was, lag A nu in het ziekenhuis


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahahaha, bedankt voor al jullie reactie's


    we danced all night to the best song ever.

    Tranquilla schreef:
    Als ik jou was, had ik haar allang een klap verkocht. =]