• S,L,N en ik zijn beste vriendinnen. Maar L heeft een ander vriendin A sinds een paar maanden. En zij haat ons.. ik weet niet waarom. En wij fietstten altijd samen naar huis, maar nou wilt A altijd met L naar huis fietsen. En elke keer wanneer S,N en ik A zien dan gaat ze zeggen "Jullie zijn levenloos','ga een leven zoeken''ik haat jullie'. En als we bijvoorbeeld tegen L zeggen 'Kom met ons fiesten'. Dan komt A en dan zegt ze 'Nee, ze gaat al met mijn fietsen'. En dan trekt ze haar gewoon mee. Ik kan haar dus echt niet uitstaan. Ze irriteerd me zo erg he, ik wil haar gewoon slaan. En een keer was ik met L aan het praten en toen kwam A en dan zegt ze tegen L 'ik moet je even wat vertellen'. En dan zit ze gewoon wat te vertellen en gaat ze tegen me zeggen waarom ik mee luister.

    Ja, beetje ingewikkeld.. Maar ze is zo irritant he. Wij deden echt alles met z'n vieren en nu probeert A haar heel te tijd van ons af te pakken en zeggen dat we geen vrienden zijn ofso.

    Ik weet een zeiktopic

    Ik moest het gewoon even zeggen.

    Om het een beetje nuttig te maken. Hebben jullie ook een keer zo iets gehad?


    we danced all night to the best song ever.

    Malambri schreef:
    Niemand heeft nou gezegd dat je A niet mag slaan, serieus, als ik jou was, lag A nu in het ziekenhuis


    Geweld maakt de situatie alleen maar erger(N)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:58 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tranquilla schreef:
    Als ik jou was, had ik haar allang een klap verkocht. =]


    dat hierboven.
    en ik heb het ook een keer meegemaakt. mijn toenmalige BFF werd van me afgepakt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 17:02 ]


    -

    AnnieCresta schreef:
    (...)

    Geweld maakt de situatie alleen maar erger(N)
    Bij wijze van spreke hoor :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    (...)Bij wijze van spreke hoor :W



    Than is everything okay


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lol, hoe oud is ze?
    Dat gebeurde in mijn vriendengroep ook, toen we zes waren. Just sayin'.


    Has no one told you she's not breathing?

    Adler schreef:
    Praat gewoon eens goed met L, ga met zn 3en meer met elkaar afspreken zonder A erbij enzo, probeer L gewoon terug te winnen en A buiten te sluiten, A is een bitch, weg met haar. (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, ik herken het.
    Maar dan met mijn beste vriendin afgepakt door drie verschillende meiden in drie verschillende jaren..
    Pb me maar als je iets kwijt wilt of hulp nodig hebt. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als je het niet leuk vindt, doe er dan wat aan :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doe hetzelfde bij haar, maar dan heel overdreven. Als die A die L komt halen, terwijl ze met jou praat, moet je gewoon heel overdreven vragen waarom ze meeluistert. Dan heeft ze uiteindelijk wel door hoe irritant ze is. Heel kinderachtig, maar het is wel effectief.

    Of je gaat voor de volwassen optie, je gaat gewoon naar A toe en zegt recht in haar gezicht dat ze je irriteert en dat ze even normaal moet doen. :'D



    Zo'n mensen verdienen a high five in the face with a chair.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RINUS schreef:
    Doe hetzelfde bij haar, maar dan heel overdreven. Als die A die L komt halen, terwijl ze met jou praat, moet je gewoon heel overdreven vragen waarom ze meeluistert. Dan heeft ze uiteindelijk wel door hoe irritant ze is. Heel kinderachtig, maar het is wel effectief.

    Of je gaat voor de volwassen optie, je gaat gewoon naar A toe en zegt recht in haar gezicht dat ze je irriteert en dat ze even normaal moet doen. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vervelende situatie ;| Ik vind het echt dom van die vriendin van je.
    Jullie zijn 'vrienden'en dan laat zij jullie zitten voor een b*tch die jullie de hele tijd kleineert. :\ lekker fijn. Volgens jou beschrijving is dat andere wijf echt een ego-tripper. Wss is ze geen goede vriendin. Maar in ieder geval moeten jullie ff met zn allen erover praten en als zij niet wil luisteren heb je nog 2 vriendinnen over en dan zoekt zij het maar uit.
    Maar heb ook een beetje begrip voor haar dat het lastig is om met bepaalde personen om te gaan als je vriendinnen en de andere persoon elkaar niet mogen. :\ Heb het zelf ook meegemaakt.
    Succes iig!

    RINUS schreef:
    Doe hetzelfde bij haar, maar dan heel overdreven. Als die A die L komt halen, terwijl ze met jou praat, moet je gewoon heel overdreven vragen waarom ze meeluistert. Dan heeft ze uiteindelijk wel door hoe irritant ze is. Heel kinderachtig, maar het is wel effectief.

    Of je gaat voor de volwassen optie, je gaat gewoon naar A toe en zegt recht in haar gezicht dat ze je irriteert en dat ze even normaal moet doen. :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    A lijkt mij echt zo'n kutkind hé. (cat)
    Zeg eens tegen L dat ze voor zichzelf moet opkomen, want ze lijkt nuet echt een eigen zegje te hebben. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb een meisje in de klas die in het begin heel kattig tegen me deed
    leuk, want ik heb al zoveel zelfvertrouwen
    maar nu doet ze niet meer zo