• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher) fb
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse)
    x Nele (Flemish) fb
    x Goedele (Resurrection) fb
    x Sarita (LordSarita) misschien fb
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) fb
    x Erica (Scandal) fb
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Sitka) fb
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Starkiller) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien
    x Jessica (Saltwater) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.
    gelieve allemaal jullie nummer naar mij in pb te sturen, dat is het handigst voor iedereen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:31 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ik neem waarschijnlijk nog wel iemand mee, want mamsie vindt het niet fijn als ik alleen ga, ze zit ook op Quizlet. Saltwater

    Ik zal het op de lijst zetten. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga met de trein van Aarschot.
    * en het is Evelien :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    Ik ga met de trein van Aarschot.
    * en het is Evelien :3


    oeps sorry

    Ik kom van Brugge, dus dat is een andere trein :)

    Orchideous schreef:
    (...)

    hhdhjtsghtze, Turnhout? Like, siriusly? 8DIk pak daar ook de sneldienst. *O*

    Ja, Turnhout. :Y)
    Ik neem de 3e halte ofzo vanaf het station. Daar bij Van Roey. Ik kan daar in een straat ergens (gratis) parkeren. Maar ik ga misschien vroeger zodat ik op mezelf eens kan rondneuzen op de Meir.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, Turnhout. :Y)
    Ik neem de 3e halte ofzo vanaf het station. Daar bij Van Roey. Ik kan daar in een straat ergens (gratis) parkeren. Maar ik ga misschien vroeger zodat ik op mezelf eens kan rondneuzen op de Meir.


    Oh, ik gewoon aan de warande. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Oh, ik gewoon aan de warande. :'D

    Aan de warande moet ik parkeergeld betalen. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ag gewoon met de trein Mechelen-Antwerpen.
    Lekker makkelijk. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb geen Frans of Engels. :Y)

    Ik studeer sociaal werk. Als je het wil vergelijken met iets, moet je dat met psychologie doen. Een psycholoog vangt de persoon op en constateert het probleem en ik moet ervoor zorgen dat die persoon van dat probleem af geraakt en daarbij rekening houdend met bijvoorbeeld huisvesting, schulden en gezondheid. Tenminste, dat is maatschappelijk werk.
    Er is ook nog maatschappelijke advisering, sociaal-cultureel werk en personeelswerk.
    Zowat alle adviseurs in een OCMW en een JAC enzo zijn sociaal werkers. =)

    Wat studeer jij dan? Zoveel tijd om te leren. Ö

    Ik ken die richting wel, maar had eigenlijk geen idee wat dat allemaal inhield.. Ik had zelf graag psychologie gedaan, helaas.

    Ik studeer Toegepaste Economische Wetenschappen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik ken die richting wel, maar had eigenlijk geen idee wat dat allemaal inhield.. Ik had zelf graag psychologie gedaan, helaas.

    Ik studeer Toegepaste Economische Wetenschappen (:

    Lijkt me ook leuk. Maar ik ben redelijk in exacte wetenschappen zoals wiskunde en economie. =P
    Ik heb nu vooral menswetenschappelijke vakken. Het enigste exacte vak dat ik nu heb, is economie. Hetgeen dat er dan nog het dichtst in de buurt komt, zijn politiek, algemeen recht en sociaal recht. =)

    Veel succes nog. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dude, ik had iets van wtf; toen Rutger de 301'e reactie in het topic zette..

    Ik ga met de trein van Den Bosch - Breda - Antwerpen. Moet alleen geld zoeken, dit gaat zo'n 60 euro voor me kosten, dus ik weet niet zeker of ik dan kom ;3

    Bo, zouden wij ook al niet vroeger gaan? Want ik vind helemaal naar antw gaan voor 4h nogal weinig.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Scandal schreef:
    (...)
    Lijkt me ook leuk. Maar ik ben redelijk in exacte wetenschappen zoals wiskunde en economie. =P
    Ik heb nu vooral menswetenschappelijke vakken. Het enigste exacte vak dat ik nu heb, is economie. Hetgeen dat er dan nog het dichtst in de buurt komt, zijn politiek, algemeen recht en sociaal recht. =)

    Veel succes nog. ^^


    Mijn economie is eco, al zijn de cursussen echt wel monsters. Maar wiskunde en statistiek, dat is zo zwaar voor mij D: En ik haal er alleen maar herkansingen voor, helaas..
    Recht is ook wel leuk.. Dat heb ik volgend semester weer. Ook een van mijn keuzes dat ik heb laten vallen als studie ^^

    Bedankt! Jij ook =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    [Lovingly --> Sitka]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flemish schreef:
    Bo, zouden wij ook al niet vroeger gaan? Want ik vind helemaal naar antw gaan voor 4h nogal weinig.


    Ja, we zien dan wel, het is nog een maandje