• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

Wanneer? 11 februari

Hoe laat? rond een uur of 2?

Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

Wie komt er?
    x Kato (Gallagher) fb
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse)
    x Nele (Flemish) fb
    x Goedele (Resurrection) fb
    x Sarita (LordSarita) misschien fb
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) fb
    x Erica (Scandal) fb
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Sitka) fb
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Starkiller) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien
    x Jessica (Saltwater) misschien

als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.
    gelieve allemaal jullie nummer naar mij in pb te sturen, dat is het handigst voor iedereen.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 16:31 ]

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Lovingly schreef:
    (...)

\o/
    Now I feel special ;3

You should, cause you're hanging on my wall. x)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Scandal schreef:
    (...)
    You should, cause you're hanging on my wall. x)

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Je kan misschien de facebook van de mensen die hem al gepost hebben achter de namen zetten?

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Flemish schreef:
    Uhm. Nou. Op mijn facebook staan er dus geen goede foto's van mij. Ik ben niét fotogeniek. :Y) Voor degene die mij nog niet hebben: Klik
    M'n gsmnummer stuur ik wel even door via PB.
    Op mijn profielfoto kan je Bo bewonderen (tweede van links) Nou, ik (tweede van rechts)sta er nog goed op, als je weet dat de foto om 5 uur 30 's ochtends getrokken is, bij een nachtje doordoen. :Y)

eum mijn facebook

niet op de foto letten, die is gewoon oud

wie mijn gsm nummer wil moet maar pb'en

Ik kom zeker, als er niets tussen komt

[ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 17:15 ]

Scandal schreef:
    Ik stuur mijn gsm wel op de dag op voorhand door naar degenen die hem willen hebben. =P

Naar mij moet je hem sowieso sturen. :Y)

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Scandal schreef:
    Je kan misschien de facebook van de mensen die hem al gepost hebben achter de namen zetten?

Will do. (:

Scandal schreef:
    (...)
    Als je van Tilburg naar Reusel gaat, kun je met mij mee. :Y)
    Ik ga met de auto naar Turnhout, parkeer daar en neem dan de snelbus.

hhdhjtsghtze, Turnhout? Like, siriusly? 8DIk pak daar ook de sneldienst. *O*

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Orchideous schreef:
    (...)

hhdhjtsghtze, Turnhout? Like, siriusly? 8DIk pak daar ook de sneldienst. *O*

Ik ook! Ik stap op in Westmalle! (:

Gallagher schreef:
    (...)
    Ik ook! Ik stap op in Westmalle! (:

Leuk. :3 Bij mij hangt het er eigenlijk van af, of wel in Turnhout of wel in Beerse. Normaal in Turnhout.

wie gaat er eigenlijk allemaal met de trein?

Zou het niet handig zijn als je een lijstje maakt met alle gsm nummers en die dan pb naar iedereen

Lynnx schreef:
    wie gaat er eigenlijk allemaal met de trein?

Zou het niet handig zijn als je een lijstje maakt met alle gsm nummers en die dan pb naar iedereen

Ik heb een lijst van alle gsm-nummers, als je een nummer wil, moet je het maar aan mij vragen. :3

Orchideous schreef:
    (...)

Leuk. :3 Bij mij hangt het er eigenlijk van af, of wel in Turnhout of wel in Beerse. Normaal in Turnhout.

Dan kunnen we met z'n drieën bussen, ik zorg gewoon dat ik op dezelfde bus zit. (:

Gallagher schreef:
    (...)
    Dan kunnen we met z'n drieën bussen, ik zorg gewoon dat ik op dezelfde bus zit. (:

Ik neem waarschijnlijk nog wel iemand mee, want mamsie vindt het niet fijn als ik alleen ga, ze zit ook op Quizlet. Saltwater

[ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 22:14 ]

Gallagher schreef:
    (...)
    Ik heb een lijst van alle gsm-nummers, als je een nummer wil, moet je het maar aan mij vragen. :3

oke, tot nu toe heb ik die van Nele, Evelien, Goedele en jij

[ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 22:20 ]