• De laatste tijd staan er echt allemaal van die inhoud loze stories in de top die dan super veel abo's behalen. Ik ben fan van One Direction en vind het cool dat ze de top overheersen, maar sommige stories zijn zo inhoud loos dat ik echt denk van: What. The. Fuck. Op dit moment vind ik naar mijn mening, dat er maar één fatsoenlijke story in de top staat. Dit wil ik al een paar weken kwijt en nu heb ik het gezegd. Ik weet dat er niks aan valt te doen, blablabla, dat ik hier op bitchy opmerkingen zal krijgen, blablabla, maar ik moest m'n hart luchten.

    Wie is het met me eens?

    ik lees haast alleen verhalen, die in de spotlight staan of waar reclame voor wordt gemaakt in topic's..

    soms kom ik er ineens achter dat het verhaal dat ik lees in de top staat,
    en meestal verwijder ik mijn abo meteen weer.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik kijk niet eens naar de spotlight en de top, alleen als er iets in staat dat mijn aandacht trek, en dat is vrijwel nooit. De meeste goede verhalen worden maar amper gelezen D:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:57 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Gewoon niet meer naar kijken, dan heb je er vanzelf geen probleem meer.
    Ik snap sowieso niet waarom er ooit een top is gemaakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat ik heel jammer vind met hypes is dat er 1000 (bijvoorbeeld) verhalen worden geschreven en dat er maar tien (bijvoorbeeld) van echt goeie kwaliteit zijn. Ik bedoel, ik snap dat mensen graag met een hype mee doen maar doordat er zoveel zijn en veel verhalen toch niet zo goed zijn wekt dit irritatie op bij mensen, denk ik.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:58 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wat ik heel jammer vind met hypes is dat er 1000 (bijvoorbeeld) verhalen worden geschreven en dt er maar tien (bijvoorbeeld) van echt goeie kwaliteit zijn. Ik bedoel, ik snap dat mensen graag met een hype mee doen maar doordat er zoveel zijn en veel verhalen toch niet zo goed zijn wekt dit irritatie op bij mensen, denk ik.


    _O_


    26 - 02 - '16

    I agree, ik heb zoveel echt goede verhalen gelezen die gewoon bijna geen abo's hadden en dus nooit de top zullen bereiken puur omdat die overheerst word door 1d en jb fanfiction waarvan de meeste verhalen ondoordacht en onorgineel zijn.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Saph schreef:
    Dat is al zo vaak gezegd. Esspecially with all the 1d crap in there.


    comfort in c h a o s

    t maakt mij niet uit
    ik lees sowiezo weinig stories

    Cup schreef:
    Make my body say "ah ah ah" :W
    Da's gewoon een crappy titel. Ja, de top suckt.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik ben mega fan van 1D, trust me, maar waarom staat er nooit eens een verhaal in de top over onbekende personen? Of gewoon een story met een mooie verhaallijn!
    De laatste tijd heb ik er wel een paar gezien, eigenlijk, maar dan zijn er ook weer die helemaal niets betekenen en geen inhoud hebben, dan vraag ik me vaak af: hoe zijn die daar geraakt?
    ach ja, niets dat je er aan kan doen, en ook niets dat'k er aan ga doen.


    Love is louder.

    Cup schreef:
    Make my body say "ah ah ah" :W
    Da's gewoon een crappy titel. Ja, de top suckt.


    & Soms zijn er wel leuke stories in de top, die het wel verdienen om in de top te staan. Maar de laatste tijd niet echt.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    O jemig. Duizendste topic, nul effect.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    O jemig. Duizendste topic, nul effect.


    Dit.

    En de stories die in de top staan zijn ook niet de beste,
    er zijn heel veel story-schrijvers die om kudo's gaan vragen.
    En dan geven mensen kudootjes en voila, ze staan in de top. :')


    Tell me about it, stud.

    Ik ben het met je eens. (:


    To infinity and beyond •

    Ik ben gestopt met er naar te kijken. Het is altijd 1d of jb ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?