Vele onder jullie weten dat het tussen mij en mijn ex nu niet meer zo goed ging, wel we hebben er een punt achter gezet ergens ben ik wel opgelucht, want ik voelde me er echt niet meer goed bij en het is beter dat we goede vrienden blijven, maar ergens zit ik met een angst dat ik weer een hele lange tijd single ga blijven. Dit was mijn eerste echte vriendje en ik ben net zeventien geworden, ik kreeg hem toen ik nog zestien was, dus klinkt misschien wel erg .
Man, ik hoop echt dat ik snel iemand anders vind
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Ik ben terug single
Ik ben terug single - Liefde, Vriendschap & Familie
-
10 jan 2012 - 18:2410 jan 2012 - 18:28
single zijn heeft zoveel voordelen :'D
welkom bij de club10 jan 2012 - 18:30SchoenVeter schreef:
welkom bij de club
Yeh, ik mag nu gewoon ongelimiteerd vrouwen belachelijk maken en sammiches vragenquidquid excusatio prandium pro
10 jan 2012 - 18:30SchoenVeter schreef:
welkom bij de club
haha dank je ^^ maar ik vind het ook wel fijn om een vriend te hebben, het voelt zo veilig, volmaakt en doet je echt beter voelen (mij toch ben zo het typetje dat mezelf niet in de spiegel durft te bekijken )10 jan 2012 - 18:30Ik was maar pas 17 toen ik van straat kwam. Je moet zoiets niet forceren, dat komt wel vanzelf.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
10 jan 2012 - 18:31Pendule schreef:
Weet ik wel ik forceer het ook helemaal niet
Ik was maar pas 17 toen ik van straat kwam. Je moet zoiets niet forceren, dat komt wel vanzelf.10 jan 2012 - 18:31Doe gewoon gezellig met mij mee;
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
10 jan 2012 - 18:32Malambri schreef:
Doe gewoon gezellig met mij mee;
ThisBut I still have this faith in the truth of my dreams.
10 jan 2012 - 18:33
Nog ca vier maandjes voor m'n vierjarig singlebestaan. Bij m'n lustrum ga ik een feest geven.No growth of the heart is ever a waste
10 jan 2012 - 18:33Haha, als ik jou was, zou ik daar niet zo bang voor zijn (:
En ik zal heel eerlijk zijn, ik kreeg mijn eerste vriend toen ik 19 was.Never look back, don't doubt tomorrow.
10 jan 2012 - 18:34vezz schreef:
(...)
haha dank je ^^ maar ik vind het ook wel fijn om een vriend te hebben, het voelt zo veilig, volmaakt en doet je echt beter voelen (mij toch ben zo het typetje dat mezelf niet in de spiegel durft te bekijken )
ik kom alleen maar losers tegen die alleen maar aan zichzelf denken
dus ik heb dan zoiets van: ik heb geen vriend nodig, en ik ben nog gelukkig ook10 jan 2012 - 18:35Inviolable schreef:
Haha, als ik jou was, zou ik daar niet zo bang voor zijn (:
En ik zal heel eerlijk zijn, ik kreeg mijn eerste vriend toen ik 19 was.
Ik vind daar persoonlijk niets mis mee!10 jan 2012 - 18:36vezz schreef:
(...)
Ik vind daar persoonlijk niets mis mee!
Ik ook niet. Maar ik bedoelde meer dat voor jou ook wel weer een nieuwe vriend op je pad komt . Is het nu niet, dan is het misschien over twee jaar ^^.Never look back, don't doubt tomorrow.
10 jan 2012 - 18:37Inviolable schreef:
Ja, dat bedoelde ik ook. Het gebeurt wel wanneer het tijd is.
(...)
Ik ook niet. Maar ik bedoelde meer dat voor jou ook wel weer een nieuwe vriend op je pad komt . Is het nu niet, dan is het misschien over twee jaar ^^.Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
10 jan 2012 - 18:38Malambri schreef:
Doe gewoon gezellig met mij mee;
I'm in .
*fapfapfap*.No growth of the heart is ever a waste
10 jan 2012 - 18:39Wat kut.
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)