• Ja zo'n gastje bij mij op school, gisteravond zaten we op msn, en het kwam er op neer dat 'ie me nog een kusje verschuldigd was&dat hij beweerde keihard door te gangen 'seks?!' aan me ging vragen. Vandaag op school,in de eerste pauze, nog stees niks van ´m gehoord. Loop ik naar hem en z´n vrienden toe en kijk hem zo triomfantelijk aan van ´je durft het toch niet´. Eerst hobbelde die naar me toe om me een kus op de wang te geven, maar dat durfde hij neit dus draaide hij blozend om halverwegen zijn stap. Vervolgens iedereen van: 'Wie is ze en waarom kijkt ze zo?' Dus één van hen houdt z'n hand op zijn mond zodat hij niet kon protesteren, dus ik leg dat zo uit van dat 'ie me dat nog ging vragen. Dus hun helemaal lachen. Uiteindelijk besluit ik naar'm'n vriendinnen te gaan om te vragen hoe de vakantie enzo was.

    Tweede pauze, ik zoek m'n vriendinnen, zie ik hem staan bij de kantine/broodjesmaakmensen. Dus hij helemaal vrolijk vragen: 'Wil je seks?' met zo'n 'zie je wel' face. Dus ik kijk 'm zo aan. 'Tuurlijk!' Word 'ie verlegen en draait 'ie zich blozend om - omdat 'ie dacht dat ik toch wel 'nee' ging zeggen. (Even voor de duidelijkheid, we waren maar wat aan het kloten, geen van ons meende dit (cat)) Om vervolgens met mij de discussie aan te gaan of 'ie nou wel of niet bloosde :'D

    Bwahaha, ik ben een bitch :Y)
    Hebben jullie vandaag nog geniale dingen geflikt, oid?:3


    Let it come and let it be

    Hahaha:Y) Boys..
    Ik heb een geniaal gesprek gehad met een vriendin van mij op papier onder de les ^^ Maar verder, nee, school was nogal saai :"d

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 18:09 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb geen hele dag met een gigadik boek moeten sleuren omdat ik het thuis heb,
    en mijn leerkracht Frans heeft zo even voor de hele klas gezegd hoe slim ik wel niet ben, en dit apprecieerden een paar mensjes niet zo :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kreeg een hug van een hele lieve jongen. :3
    En dat waar al mijn vrienden bij stonden dus die keken een beetje verbaasd haha. ^^

    Lilium schreef:
    Hahaha:Y) Boys..
    Ik heb een geniaal gesprek gehad met een vriendin van mij op papier onder de les ^^ Maar verder, nee, school was nogal saai :"d


    haha, ja dat doen wij ook altijd. Alleen toen hadden we hem vergeten in het lokaal en ging de leraar hem voorlezen :X


    Life's a journey, not a destination

    Dat klinkt sexy :Y)


    Life is hard and then we die