• Hee, Nouja, niet mijn moeder (:
    Maar een nicht van mij wil heel graag naar Ierland, En zij wil haar moeder overhalen om naar Ierland te gaan.
    Een reden daar voor is omdat ze iemand via omegle heeft ontmoet, en hij heel lief is enzo. Ze heeft hem ook gezien, op de webcam, en horen praten enzo. En het is dus denk ik zeker dat het geen vieze ouwe man is (krul)

    Maar ze heeft dus redenen nodig om haar moeder over te halen om naar Ierland te gaan.

    Dus ik wilde eigenlijk de hulp van Quizlet inschakelen :Y)
    Ideeën ?

    Xies.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 12:58 ]

    Is dat nou wel zo slim? Zelfs al is het geen vieze oude man, daarom hoeft het nog niet helemaal safe te zijn.
    Maargoed.

    Euh, zoek informatie over monumenten/musea daar die bijzonder zijn.
    Je leert er goed engels van, denk ik.
    inspiratieloos


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    de bergen in Ierland zijn heel mooi. (heb ps. i love you gekeken, vandaar).


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Op Omegle? Haha :')
    En waarom kan hij dan niet naar Nederland komen? Ierland is een prachtig land, maar om nou alleen daarvoor daarheen te gaan ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Op Omegle? Haha :')
    En waarom kan hij dan niet naar Nederland komen? Ierland is een prachtig land, maar om nou alleen daarvoor daarheen te gaan ^^


    Haha, ja dat is waar.
    Geeen idee eigenlijk. x']

    Ze hebben oranje in hun vlag. Ik bedoel, kom op, een land met oranje in hun vlag, daar móet je gewoon geweest zijn. Daarbij kunnen ze niet met hun geld omgaan. En je moet natuurlijk ook naar landen die niet met geld om kunnen gaan. Zijn de prijzen er niet heel laag nu trouwens? En ze hebben er mooie bergen. En coole mythes met nog coolere mythologische namen.

    Sorry, ik weet het niet. Het lijkt me sowieso niet heel verstandig. Maar goed, wie ben ik om dat te zeggen?


    Felix

    Het is het thuisland van Niall Horan!
    Reden genoeg ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.