• God, ik ben hier lang niet geweest en alles is nog hetzelfde (A)
    Om nogal eerlijk te zijn was ik even het bestaan van Q vergeten... Shame on me...
    Ik kreeg net een email dat iemand ergens een reactie op had geplaatst. Toen was het ineens 'owja, Q bestaat ook nog'.
    Silly me...

    Dus... What's up? Heb ik nog leuke rellen gemist het afgelopen half jaar? Zijn er nog bans uitgedeelt aan interessante mensen?
    Kent iemand me uberhaupt nog hier?

    Edit: Het is wel een stuk drukker geworden hier zeg... Wie heeft er reclame lopen maken? x)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:34 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hm, leuke bans... *denkt meteen aan Hale* (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je hebt wel de hele Hale ding gemist. Heb er niet zoveel van mee gekregen maar goed


    Physics is awesome

    PONIES!


    quidquid excusatio prandium pro

    Tempesta schreef:
    Hm, leuke bans... *denkt meteen aan Hale* (krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Discord schreef:
    PONIES!


    dubbel&out.

    Nee, niets gemist, volgens mij. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tempesta schreef:
    Hm, leuke bans... *denkt meteen aan Hale* (krul)

    En ik heb je wel al eens op het forum gezien, ja. :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tempesta schreef:
    Hm, leuke bans... *denkt meteen aan Hale* (krul)


    Happy Birthday my Potter!

    One Direction Infection... Heerst nog steeds helaas :P


    Life is hard and then we die

    Tempesta schreef:
    Hm, leuke bans... *denkt meteen aan Hale* (krul)


    Tell me :9~


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je hebt de Ponies en Bronies gemist, de Pokémon hype, de user Hale, het Quizlet-twitter account, de mailstoornis, Q lag eruit voor een dag. Ook heb je de nieuwe bèta-readers en columnisten gemist. Welkom terug (krul)


    Not all those who wander are lost.

    MissSharp schreef:
    (...)

    dubbel&out.

    Nee, niets gemist, volgens mij. (cat)


    Jij staat volgens mij in de pony lijst. Geen ponies dissen jij. Ponies zijn belangrijk voor Quizlet! :Y)

    Ponies en Hale waren de twee coolste dingen afgelopen tijd. En Symbol.


    quidquid excusatio prandium pro

    Junns schreef:
    (...)

    Tell me :9~

    Kort samengevat was er een user, Hale, die héél veel topics aanmaakte die niet door iedereen werden geapprecieerd. (cat) Pf, ik denk dat andere mensen het vast beter kunnen samenvatten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Had jij niet ooit zo'n hele gave story? ;o Ik weet niet meer hoe hij heet, maar volgens mij had jij een story die ik volgde en die vond ik echt heel gaaf ;d.
    Welkom terug, in ieder geval (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hale, die heb je gemist.

    Maar verder: welkom terug!


    I am an idiot, I move.

    Hé, ik ben net als jou ook even terug van weg geweest, dus helaas heb ik geen nieuwtjes voor je ;P maar om heel eerlijk te zijn, denk ik pas aan Q, als ik me heel erg verveel, niet wil leren en er niks beters te doen is. Omg, shame on me :$


    You are beautiful, you are love.