• God, ik ben hier lang niet geweest en alles is nog hetzelfde (A)
    Om nogal eerlijk te zijn was ik even het bestaan van Q vergeten... Shame on me...
    Ik kreeg net een email dat iemand ergens een reactie op had geplaatst. Toen was het ineens 'owja, Q bestaat ook nog'.
    Silly me...

    Dus... What's up? Heb ik nog leuke rellen gemist het afgelopen half jaar? Zijn er nog bans uitgedeelt aan interessante mensen?
    Kent iemand me uberhaupt nog hier?

    Edit: Het is wel een stuk drukker geworden hier zeg... Wie heeft er reclame lopen maken? x)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:34 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    PUKKELxDING schreef:
    One Direction Infection... Heerst nog steeds helaas :P


    te zien aan de top stories en top quizzen ja...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tempesta schreef:
    Hm, leuke bans... *denkt meteen aan Hale* (krul)

    PUKKELxDING schreef:
    One Direction Infection... Heerst nog steeds helaas :P

    Tempesta schreef:
    (...)
    Kort samengevat was er een user, Hale, die héél veel topics aanmaakte die niet door iedereen werden geapprecieerd. (cat) Pf, ik denk dat andere mensen het vast beter kunnen samenvatten.

    Je vergeet het deel waarin ze terugkwam op een ander account, claimde zichzelf niet te kennen, toen terug kwam van een ban van 7 dagen en ineens beste vriendinnen zei te zijn met haar nieuwe account. Maar nu is ze weg.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:43 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Je vergeet het deel waarin ze terugkwam op een ander account, claimde zichzelf niet te kennen, toen terug kwam van een ban van 7 dagen en ineens beste vriendinnen zei te zijn met haar nieuwe account. Maar nu is ze weg.


    die komt wel weer terug
    ze is nu gebant voor 14 dagen :Y)

    Je hebt Hale gemist! Even een samenvatting:

    Hale was een user die in een zogenaamde ghetto woonde. Ze postte dagelijks rapnummers, die over haar leven gingen zogenaamd. Ze had een relatie, maakte die uit voor iemand op Q, maakte dat weer uit, en ging terug naar haar oude vriend. Oh en ze beweerde zwanger te zijn, op haar 15e of zo en kwam aan met een echo die ze van schooltv had gejat. En toen maakte ze maar nieuwe accounts aan, omdat ze volgens mij een beetje schizofreen was!

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    die komt wel weer terug
    ze is nu gebant voor 14 dagen :Y)

    Nu ja, daarom had ik er ook niets aan toegevoegd. Ik vond 'weg' best vrijblijvend. ;]
    Maar dat wordt nog wat. :')


    I can't even think straight.

    Mensen, laten we Jill niet vergeten!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Castiel schreef:
    Mensen, laten we Jill niet vergeten!

    Goede oude Jill... Arm kind, zij werd vast gek van mijn kruisverhoor. XD

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:26 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nocturn schreef:
    Je hebt de Ponies en Bronies gemist, de Pokémon hype, het Quizlet-twitter account, de mailstoornis, Q lag eruit voor een dag. Ook heb je de nieuwe bèta-readers en columnisten gemist. Welkom terug (krul)

    PUKKELxDING schreef:
    One Direction Infection... Heerst nog steeds helaas :P

    RINUS schreef:
    Je hebt Hale gemist! Even een samenvatting:

    Hale was een user die in een zogenaamde ghetto woonde. Ze postte dagelijks rapnummers, die over haar leven gingen zogenaamd. Ze had een relatie, maakte die uit voor iemand op Q, maakte dat weer uit, en ging terug naar haar oude vriend. Oh en ze beweerde zwanger te zijn, op haar 15e of zo en kwam aan met een echo die ze van schooltv had gejat. En toen maakte ze maar nieuwe accounts aan, omdat ze volgens mij een beetje schizofreen was!

    Castiel schreef:
    Mensen, laten we Jill niet vergeten!

    Dat vat het wel samen denk ik.

    P.s. De Pokemon hype was awesome. Ik kan het weten ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken je, schreef jij geen verhaal over een meisje dat dood was en dat een jongen haar kon zien (i can almost touch you was de titel denk ik)
    En je hebt wel wat gemist ja :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Alles is al gezegd, dus dan zeg ik maar: Welcome back! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tempesta schreef:
    Hm, leuke bans... *denkt meteen aan Hale* (krul)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Cherokees schreef:
    (...)
    Goede oude Jill... Arm kind, zij werd vast gek van mijn kruisverhoor. XD


    Wie is Jill? (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Orleans schreef:
    (...)

    Wie is Jill? (bloos)

    Is dat niet het meisje dat duizend en één accounts aanmaakte?


    I can't even think straight.