• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Alexis

    Ik werd de ruimte uit geduwd door Dwayne, ik snapte er niks van. Waar gaan we nou weer heen? Terwijl ik over de stoep werd geduwd, keek ik om me heen. Ik verveel me, zo erg!


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    Ik reed het ziekenhuis uit, richting het huis van de tante van Juléan. Alexis zat verveeld in de rolstoel. "Zullen we iets leuks doen, of zo?" vroeg ik aan Alexis en glimlachte.

    Alexis

    "Zullen we iets leuks doen, of zo?" vroeg Dwayne. "Sure" zei ik, hij mocht kiezen wat. "Hoe is het trouwens met Juléan enzo?" vroeg ik. Dwayne keek me verbaasd aan, en nu snapte ik waarom. Ik had mijn geheugen weer terug!


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    "Sure" zei ze. "Hoe is het trouwens met Juléan enzo?" vroeg Alexis. Ik kijk haar verbaasd aan. "Hé! Je heb je geheugen terug?!" riep ik, zo hard dat een aantal mensen on raar aankeken. "Dus je weet alles wat er op het strand is gebeurt." concludeerde ik. Ze knikte. "Hailey was bezorgd om je, Juléan en Amanuel weet ik niet. En ik heb nog steeds contact met Aimee. Ze kan niet wachten tot we haar ophalen." zei ik opgewekt.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:45 ]

    Alexis

    "Hé! Je hebt je geheugen terug?!" riep Dwayne hard, er keken zelfs een paar mensen. "Dus je weet alles wat er op het strand is gebeurt." concludeerde hij, ik knikte maar. "Hailey was bezorgd om je, Juléan en Amanuel weet ik niet. En ik heb nog steeds contact met Aimee. Ze kan niet wachten tot we haar ophalen." zei hij dan opgewekt. "Eigenlijk had ik mijn geheugen bij het politiestation al terug" mompelde ik.


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    "Eigenlijk had ik mijn geheugen bij het politiestation al terug." mompelde ze. "Wat?! Had je het daar al terug? Waarom heb je niks verteld?" vroeg ik en keek even om me heen.

    Aimee Beaugarde

    Ik zit al een tijdje op het bankje en zie dan pas dat Dwayne heeft gereageerd. Ik hoop het, ben nu in het kamertje van de agent. Alexis wordt verhoord. Groet, Dwayne.
    Hoe ging het gesprek? Als jullie mijn vader nog nodig hebben moeten jullie het zeggen x Aimee. Ik voel even in mijn zakken en ben blij dat ik wat kleingeld en me oortjes vindt. Ik doe me oortjes in en loop naar de bushalte. Net op tijd want de bus komt er net aan. Ik geef de buschauffeur het geld en ga zitten. Een paar haltes later stap ik uit bij de Starbucks. Ik loop naar binnen en bestel chocolademelk. Als er één ding is waar ik verslaafd aan ben is het de chocolademelk van de Starbucks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    Ik merkte dat Alexis nadacht over iets wat we konden gaan doen, ik haalde mijn BlackBerry uit m'n zak en zag dat ik een sms'je had. Van Aimee. Hoe ging het gesprek? Als jullie mijn vader nog nodig hebben moeten jullie het zeggen x Aimee. Bezorgd en lief, ik kon niet wachten totdat we haar zouden ophalen. Het gesprek ging goed. De politie gaat de zaak uitzoeken en Alexis heeft haar geheugen terug. Ze scheen een zware black-out gehad te hebben. Groet, Dwayne.

    Aimee Beaugarde

    De politie gaat de zaak uitzoeken en Alexis heeft haar geheugen terug. Ze scheen een zware black-out gehad te hebben. Groet, Dwayne. Okee, mooi dat ze haar geheugen terug heeft. Nu nog hopen dat die rotzakken worden opgepakt x Aimee. Ik pak de beker aan van het meisje achter de balie en loop weer naar buiten. Ik heb nog geen zin om naar huis te gaan dus ik ga maar doelloos door de stad dwalen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    Okee, mooi dat ze haar geheugen terug heeft. Nu nog hopen dat die rotzakken worden opgepakt x Aimee. Er verscheen weer een glimlach op mijn gezicht. Inderdaad, als ik ze ooit nog tegen kom zullen ze er van langs krijgen. Groet Dwayne. Ik deed mijn BlackBerry in m'n zak en reed naar een café met Alexis. "Kun je lopen?" Vroeg ik. "Zo'n rolstoel staat zo.. kneus." Zei ik toen voorzichtig.