• De stelling van vandaag luidt:
    Lessen op school zijn te vaak inhoudsloos

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Niet echt, de meeste lessen hebben wel inhoud alleen zijn zó vreselijk saai dat je er haast in slaap door valt.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 7:14 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eens!
    In een paar lessen hoef ik gewoon helamaal niets te doen... Een van mijn leraren leest alleen de antwoorden van grammatica voor en vind dat een les.

    Eens, mijn leraren vinden dat we alles zelf maar moeten uitzoeken. Alleen als we erom vragen krijgen we uitleg.


    -

    Ja sommige les zijn zo want bij frans ging las ze alles en begon dan met nederlands woorden en over chirurgen en dat vallen over een boekentas doodelijk is dus die dwaald altijd af.


    We're all dancing to the same sad song.

    Soms wel, soms ook helemaal niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Oneens,
    de -meeste- lessen zijn saai, maar niet inhoudloos.


    hoi, jij bent leuk.

    Hangt er vanaf welke leraar les geeft.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ghehe.
    All the time x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Wunderkind schreef:
    Oneens,
    de -meeste- lessen zijn saai, maar niet inhoudloos.

    ik snap gewoon niks van al die lessen (vooral wiskunde) dus voor mij zijn ze wel inhoudsloos. xD

    Agree


    Your make-up is terrible

    helemaal mee eens :) ik vind ook dat sommige vakken nergens goed voor zijn. bijv, geschiedenis,, het is alang gebeurd en wat heb je er nou aan?? wiskunde net zo, dat je leert hoe je moet rekenen en procent-gebeuren okeej. maar waarom leren ze je al dat moeilijke gelul? het enigste wat je daar later mee kan is wiskunde leraar worden Maar dat is niet nodig als er geen wiskunde is!? :S

    mijn mening,, een beetje(A)


    Second star on the right and straight on till morning

    XxMysterious schreef:
    helemaal mee eens :) ik vind ook dat sommige vakken nergens goed voor zijn. bijv, geschiedenis,, het is alang gebeurd en wat heb je er nou aan?? wiskunde net zo, dat je leert hoe je moet rekenen en procent-gebeuren okeej. maar waarom leren ze je al dat moeilijke gelul? het enigste wat je daar later mee kan is wiskunde leraar worden Maar dat is niet nodig als er geen wiskunde is!? :S

    mijn mening,, een beetje(A)


    Dat is niet inhoudloos. Dat heet nutteloos, het heeft namelijk wel een inhoud.


    Your make-up is terrible

    Niet echt, de meeste lessen hebben wel inhoud alleen zijn zó vreselijk saai dat je er haast in slaap door valt.

    klopt wel :P


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Dat ligt eraan wat voor een leraar je hebt.


    Life is hard and then we die