• Heey!

    Allereerst beloof ik dat ik deze wedstrijd wél deftig afmaak (=

    1.De eerste opdracht komt online als 10 mensen zich hebben ingeschreven.
    2.-
    3.Ik wil min. 10 leden en max. 20
    4.Er zijn ong. 7 rondes
    5.Eén ronde duurt 2 weken
    6.Als iemand zijn opdracht niet binnen kan leveren binnen de deadline, vraag ik eerst om een reden, als deze een begrijpelijke reden is, dan krijgen ze max. 4 dagen uitsel, ik weet dat dat niet lang is, maar ik wil ook niet dat de boel hier uitserft.


    Ik heb besloten dat ik géén juryleden zoek.
    Deelnemers:
    1. Griphook 2
    2. Fantasia 2
    3. HoranNiall 2
    4. Scandal 2
    5. Paramouse 2[/url
    6.
    Sioux 2
    7.NewStyle 2
    8.ElctricAngel 2

    Inschrijvingen zijn gesloten.



    [center]Opdracht 2:
    Door de foto van Fantasia in oprdacht 1 ben ik op het idee gekomen aan deze opdracht: Neem een foto van iets waar een verhaal achter zit, als voorbeeld zou je dus naar de foto van Fantasia kunnen kijken (:

    Deadline: 15 februari
    Er vallen 2 personen af

    May the best win!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:09 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ^mij maakt het ook niet uit dat mensen mijn punten zien, ik vind het eerlijk gezegd wel beter want dan weet je ook de concurrentie enzo..

    maarja :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hey, that's me op de foto van BRADFORDBOY hahaha. (:
    msngesprek


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Morsmorde schreef:
    ^mij maakt het ook niet uit dat mensen mijn punten zien, ik vind het eerlijk gezegd wel beter want dan weet je ook de concurrentie enzo..

    maarja :3


    dit^^

    Yowic schreef:
    Hey, that's me op de foto van BRADFORDBOY hahaha. (:
    msngesprek


    Gheheheh ;3


    Danmarks Dynamite.

    Sioux schreef:
    (...)

    dit^^


    Ja het lijkt mij ook wel leuker als je weet wat de andere mensen scoren. =D


    Every living creature dies alone.

    Morsmorde schreef:
    ^mij maakt het ook niet uit dat mensen mijn punten zien, ik vind het eerlijk gezegd wel beter want dan weet je ook de concurrentie enzo..

    maarja :3


    Mee eens. (:


    Danmarks Dynamite.

    Caesar--> Equestria:Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG, ik ben het helemaal vergeten! Sorry! Mijn beste vriendin was jarig en ik had hier ook familiefeest enzo dus ik heb geen tijd gehad. Maar vandaag ben ik heel de dag thuis dus als het mag lever ik vandaag nog in.
    Oh en zou ik mogen wisselen naar kerst/nieuwjaar? Want het heeft hier deze nacht gesneeuwd en bij kerst denk ik aan sneeuw.
    Ik hoop dat het mag maar ik trek voor de zekerheid wel twee foto's (mode en kerst)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn


    Foto is klikbaar

    Ik ben toch voor kerst gegaan. Sorry ik had geen idee voor mode. Bij kerst denk ik aan sneeuw en aan kerstbomen. Omdat onze kerstboom al weg is, heb ik in de tuin foto's getrokken van een grote den die ik op een kerstboom vind lijken.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 18:17 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Het spijt me dat ik zo lang niet heb geantwoord, maar ik wist niet dat iemand iets nieuws in dit topic had gezet totdat Amused me herinnerde.

    Ik ga door met de wedstrijd. Omdat ik nu even geen tijd heb, kan ik het begintopic nog niet update-en, maar ik beloof dat ik het vandaag of morgen wel doe ;)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hier is mijn inzending voor ronde 2 :



    Vuur : Ik heb vuur gekozen, omdat vuur centraal staat voor passie en woede. Hiermee bedoel ik niet alleen mijn passie voor fotografie, maar ook voor theater, lezen, schrijven en de dingen die ik erg graag doe. Woede voor de kleine momenten waarin ik me soms zo eenzaam en onzeker kan voelen, door één enkele rot-opmerking of daad van een ander.
    Maar vuur staat ook voor warmte, die ik iedere dag weer voel als ik bij mijn vriendinnnen of familie ben. Vlammen, de warmte, de kern van het vuur... het kan voor zoveel staan. Maar ik herken mezelf erin het meeste als ik bij mijn vriendinnen ben, de plek waar ik me het meest 'thuis' voel.

    (met dank aan Philyra)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 18:00 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Kan ik me uitschrijven? Ik kom echt tijd tekort door school, dus misschien kan ik beter gewoon stoppen ipv iedereen op mij te laten wachten. (;


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb de eerste opdrachten weg gehaald omdat het anders een heel rommeltje werd. Omdat er nog maar 2 personen zijn die hun opdracht hebben ingeleverd ga ik de deadline 5 dagen verzetten.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Wie was ElectricAngel?

    sorry dat ik niet zolang van me heb laten horen ik had het heel druk, maar waarschijnlijk kon je me niet berijken omdat ik een spelfout had gemaakt, maar anders is hij langer dan 12 letters dus daarom is het:ElctricAngel.
    Nog eens mijn excuses.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 12:42 ]


    Dare to be different!!!!

    dit is trouwens mijn inzending:


    Ik heb gekozen voor mijn kunffelendde kat: Iedereen wil wel eens een knuffel. Met een knuffel laat je merken dat je om elkaar geeft. Met een knuffel vergeet je je zorgen en lijkt alles helderder. Een knuffel laat je veilig voelen en kalmeert je. Een knuffel kan zoveel betekenen. Warmte, liefde, begrip, veiligheid, eenzaamheid en eenheid. Door een knuffel wordt ik vrolijk en weet ik dat ik er niet alleen voor sta. Daarom heb ik mijn kat gefotografeerd die me een knuffel gaf. Want iedereen heeft een knuffel nodig

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 12:51 ]


    Dare to be different!!!!