• Heey!

    Allereerst beloof ik dat ik deze wedstrijd wél deftig afmaak (=

    1.De eerste opdracht komt online als 10 mensen zich hebben ingeschreven.
    2.-
    3.Ik wil min. 10 leden en max. 20
    4.Er zijn ong. 7 rondes
    5.Eén ronde duurt 2 weken
    6.Als iemand zijn opdracht niet binnen kan leveren binnen de deadline, vraag ik eerst om een reden, als deze een begrijpelijke reden is, dan krijgen ze max. 4 dagen uitsel, ik weet dat dat niet lang is, maar ik wil ook niet dat de boel hier uitserft.


    Ik heb besloten dat ik géén juryleden zoek.
    Deelnemers:
    1. Griphook 2
    2. Fantasia 2
    3. HoranNiall 2
    4. Scandal 2
    5. Paramouse 2[/url
    6.
    Sioux 2
    7.NewStyle 2
    8.ElctricAngel 2

    Inschrijvingen zijn gesloten.



    [center]Opdracht 2:
    Door de foto van Fantasia in oprdacht 1 ben ik op het idee gekomen aan deze opdracht: Neem een foto van iets waar een verhaal achter zit, als voorbeeld zou je dus naar de foto van Fantasia kunnen kijken (:

    Deadline: 15 februari
    Er vallen 2 personen af

    May the best win!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:09 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    jej ik heb mijn foto klaar :)



    klik op de foto voor groter.
    hier mijn gedachten:


    Schaakmat, het kan verschillende verhalen hebben. Het kan een verloren of gewonnen strijd betekenen, maar je kunt het ook toepassen op het dagelijkse leven. Deze twee dingen wil ik dit keer combineren. Een verloren strijd in het heden, niet meer gevoerd met ridders te paard, maar met je eigen lichaam. Ik duid op ziekte en de dood. Het is net als een schaakspel: Tijdens de tijd dat je ziek bent vecht je om beter te worden, om te winnen. Helaas komt er een moment dat één van de partijen het verliest. Vaak is de verliezende partij je lichaam en heeft de ziekte gewonnen. Schaakmat is dan de dood. Voor mij persoonlijk is dit de werkelijkheid de afgelopen tijd, in de familie is nu iemand een schaakspel met zichzelf aan het voeren en het ziet er naar uit dat de persoon schaak is gezet, nu is het alleen nog wachten tot schaakmat.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:44 ]

    Naamwijziging Chevkokjuuh = NewStyle


    Every living creature dies alone.

    Mijn foto komt btw morgenavond. Ik heb morgen weer training tot laat in de avond. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (Hoe maak je een foto klikbaar? Het is zo verwarrend, lol)

    Mijn ketting means a lot.
    Mijn meme had, pakweg .. ruw geschat, 10 jaar geleden deze ketting gekregen als cadeau van één van haar dochters/mijn tantes. Ze droeg die elke dag en elke keer ik bij haar was nam ik die vast en bewonderde ik het omdat ik het zo mooi vond. En ze zei dan al lachend dat ze het op haar testament zou zetten. Een aantal jaar geleden was het kapot en het kon niet meer worden gemaakt, alsnog wou ik het hebben dus heb ik het doosje met het kapotte hangertje erin gekregen. Twee jaar geleden met kerstmis kreeg ik een cadeau van mama, en het was hetzelfde hangertje. En helemaal hetzelfde. Het is zó vreemd dat ze exact hetzelfde vond aangezien die ketting van meme al zeker 10 jaar oud was ongeveer. Misschien minder oud maar dat weet ik niet juist meer. En zo, ja... ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kan ik misschien uitstel krijgen ?
    Ik heb er een rede voor !


    Danmarks Dynamite.

    ik wil het zeker nog proberen , maar ik denk dat ik toch niet door kom.
    Ik heb geen betere kwaliteit dan mijn mobiel.
    Anders kan je me misschien beter der uit halen ..


    Danmarks Dynamite.

    Omdat er nog steeds veel mensen zijn die niet hebben ingeleverd ga ik de deadline voor de allerlaatste keer uitstellen. Jullie hebben nog tijd tot 20 februari.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik had de mijne via pb ingeleverd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik had de mijne via pb ingeleverd.


    Haha ja, ik heb ze net pas gezien sorry (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Scandal schreef:
    Ik had de mijne via pb ingeleverd.


    Wat voor 'verhaal' zit erachter? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    (...)

    Wat voor 'verhaal' zit erachter? (:

    Stond in die pb en ik ben momenteel te lui om die pb terug te doeken. Maar to the point wil ik gewoon zeggen dat ik een geweldige klas heb en dat ik heb een geweldige foto vind omdat Er een aantal grappige acties op gebeuren. Zoals dat Jente in Mattie zijn nek kijk, dat Margot zich precies ophangt en dat Hanne heel intensief aan het pingpongen is. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Stond in die pb en ik ben momenteel te lui om die pb terug te doeken. Maar to the point wil ik gewoon zeggen dat ik een geweldige klas heb en dat ik heb een geweldige foto vind omdat Er een aantal grappige acties op gebeuren. Zoals dat Jente in Mattie zijn nek kijk, dat Margot zich precies ophangt en dat Hanne heel intensief aan het pingpongen is. x)


    hihi, okee! Dan heb je geluk, want mijn klas is echt.. Nouja. Niet heel super ofzo :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wil je toch al de 3de opdracht neerzetten? ^^ Als het wat minder simpel is kan ik dan al eens nadenken. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Wil je toch al de 3de opdracht neerzetten? ^^ Als het wat minder simpel is kan ik dan al eens nadenken. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    (...)

    hihi, okee! Dan heb je geluk, want mijn klas is echt.. Nouja. Niet heel super ofzo :'D

    Nja, het is niet echt een klas. Wij zijn klas A, maar groep A2. Dat is voor vakken die in groepen van 15 moeten.
    Trouwens, in hogere studies vind je ook sneller klassen die je aanstaan. dat komt omdat je enkele dezelfde competenties en meningen deelt specifiek voor die richting.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury