• Heey!

    Allereerst beloof ik dat ik deze wedstrijd wél deftig afmaak (=

    1.De eerste opdracht komt online als 10 mensen zich hebben ingeschreven.
    2.-
    3.Ik wil min. 10 leden en max. 20
    4.Er zijn ong. 7 rondes
    5.Eén ronde duurt 2 weken
    6.Als iemand zijn opdracht niet binnen kan leveren binnen de deadline, vraag ik eerst om een reden, als deze een begrijpelijke reden is, dan krijgen ze max. 4 dagen uitsel, ik weet dat dat niet lang is, maar ik wil ook niet dat de boel hier uitserft.


    Ik heb besloten dat ik géén juryleden zoek.
    Deelnemers:
    1. Griphook 2
    2. Fantasia 2
    3. HoranNiall 2
    4. Scandal 2
    5. Paramouse 2[/url
    6.
    Sioux 2
    7.NewStyle 2
    8.ElctricAngel 2

    Inschrijvingen zijn gesloten.



    [center]Opdracht 2:
    Door de foto van Fantasia in oprdacht 1 ben ik op het idee gekomen aan deze opdracht: Neem een foto van iets waar een verhaal achter zit, als voorbeeld zou je dus naar de foto van Fantasia kunnen kijken (:

    Deadline: 15 februari
    Er vallen 2 personen af

    May the best win!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:09 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hihi okee, dan wacht ik daar wel even op (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    me to


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    kun je de deadline dan niet een paar dagen verschuiven zodat je dan rustig de beoordeling kunt maken en wij nog genoeg tijd hebben??



    Ik weet dat hij een beetje wazig is , maar voor de duidelijk heid .. alles wat je ziet heeft met het internet te maken (:

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:05 ]


    Danmarks Dynamite.

    Sioux schreef:
    kun je de deadline dan niet een paar dagen verschuiven zodat je dan rustig de beoordeling kunt maken en wij nog genoeg tijd hebben??


    Uhm, je hebt 14 dagen (vanaf de 28ste) tijd, ik denk eigenlijk wel dat dit genoeg is, maar als anderen ook denken dat dit te weinig is, kan ik het nog wat verzetten als jullie willen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    BRADFORDBOY schreef:



    Ik weet dat hij een beetje wazig is , maar voor de duidelijk heid .. alles wat je ziet heeft met het internet te maken (:


    Dat was snel! Haha (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Uhm, je hebt 14 dagen (vanaf de 28ste) tijd, ik denk eigenlijk wel dat dit genoeg is, maar als anderen ook denken dat dit te weinig is, kan ik het nog wat verzetten als jullie willen?

    ow haha, niet gezien dat dat vanaf de 28ste is. (het is bijna weekend dus k dacht dat dat gewoon over 2 weken was:X)

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat was snel! Haha (:


    Ja , ik dacht ik doe t gelijk


    Danmarks Dynamite.

    Sioux schreef:
    (...)
    ow haha, niet gezien dat dat vanaf de 28ste is. (het is bijna weekend dus k dacht dat dat gewoon over 2 weken was:X)

    Ah oke (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    I have a great idea for this round.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Deadline: Zondag 11 februari

    Iets klopt er niet. Het is ofwel zaterdag 11 feb ofwel zondag 12 feb. :Y)
    Nja, zie ik toevallig omdat het de 11e meeting is en ik op zondag de 12e moet werken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oké, ik vind het best wel stom dat opdracht twee al online staat, terwijl we nog niet weten wie er afvalt...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Oké, ik vind het best wel stom dat opdracht twee al online staat, terwijl we nog niet weten wie er afvalt...

    Beckett schreef:
    Haha, allereerst, heeft Amused om uitstel gevraagd tot 28 januari, dus jammer genoeg moeten jullie nog een paar daagjes wachten, ik ga nu het begin-topic up-daten en in deze ronde gaat er niemand weg, maar bij de volgende ronde gaan er al direct 2 personen weg.
    Ik zal er ook direct de volgende opdracht bijzetten (:
    Hadden jullie de beoordeling liever in een pbtje(prive dus) of gewoon in jullie gb?


    :3

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 16:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Owh ja. Deze ronde valt niemand af. Eva, gehoord? Ja? Deze ronde valt niemand af.
    Lol ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Oké, ik vind het best wel stom dat opdracht twee al online staat, terwijl we nog niet weten wie er afvalt...


    Wel, dat komt omdat er deze ronde ook niemand afvalt (;


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.