• Heey!

    Allereerst beloof ik dat ik deze wedstrijd wél deftig afmaak (=

    1.De eerste opdracht komt online als 10 mensen zich hebben ingeschreven.
    2.-
    3.Ik wil min. 10 leden en max. 20
    4.Er zijn ong. 7 rondes
    5.Eén ronde duurt 2 weken
    6.Als iemand zijn opdracht niet binnen kan leveren binnen de deadline, vraag ik eerst om een reden, als deze een begrijpelijke reden is, dan krijgen ze max. 4 dagen uitsel, ik weet dat dat niet lang is, maar ik wil ook niet dat de boel hier uitserft.


    Ik heb besloten dat ik géén juryleden zoek.
    Deelnemers:
    1. Griphook 2
    2. Fantasia 2
    3. HoranNiall 2
    4. Scandal 2
    5. Paramouse 2[/url
    6.
    Sioux 2
    7.NewStyle 2
    8.ElctricAngel 2

    Inschrijvingen zijn gesloten.



    [center]Opdracht 2:
    Door de foto van Fantasia in oprdacht 1 ben ik op het idee gekomen aan deze opdracht: Neem een foto van iets waar een verhaal achter zit, als voorbeeld zou je dus naar de foto van Fantasia kunnen kijken (:

    Deadline: 15 februari
    Er vallen 2 personen af

    May the best win!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:09 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.


    Warmte is een ruim begrip. Het gaat niet alleen om een aangename temperatuur, maar ook om een gevoel van samenhorigheid. Een gevoel van liefde.
    Deze kaarsjes zijn in de kerk aangestoken. We waren er met school en iedereen mocht zijn verhaal doen. Daarna stak iedereen een kaarsje aan. Rood voor het verlies van een geliefde, geel voor vergiffenis en blauw voor hoop. Al onze verhalen kwamen samen en die middag waren we meer dan alleen klasgenoten. Dat gevoel bracht warmte met zich mee.

    Fantasia schreef:


    Warmte is een ruim begrip. Het gaat niet alleen om een aangename temperatuur, maar ook om een gevoel van samenhorigheid. Een gevoel van liefde.
    Deze kaarsjes zijn in de kerk aangestoken. We waren er met school en iedereen mocht zijn verhaal doen. Daarna stak iedereen een kaarsje aan. Rood voor het verlies van een geliefde, geel voor vergiffenis en blauw voor hoop. Al onze verhalen kwamen samen en die middag waren we meer dan alleen klasgenoten. Dat gevoel bracht warmte met zich mee.

    Een hele mooie foto!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nu ik de fotos bekijk zie ik dat ik aardige concurrentie heb.
    @fantasia, mooi verhaal achter de foto


    Klik voor groter


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Sioux schreef:
    nu ik de fotos bekijk zie ik dat ik aardige concurrentie heb.
    @fantasia, mooi verhaal achter de foto


    Wat had je gedacht, dat het makkelijk zou zijn?? xD


    Every living creature dies alone.

    Omygod, I'm gonna lose so badly!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hoeveel valler er af per ronde?
    I'm not done with this!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    chevkokjuuh schreef:
    (...)

    Wat had je gedacht, dat het makkelijk zou zijn?? xD

    nee ik bekijk de meeste fotos nu pas voor het eerst, en ik had van te voren geen idee wie wie is en hoe goed diegene is.


    Water. Simpeler kan bijna niet. Mysterieuzer ook niet. Water is soepel, kan zich makkelijk verplaatsen. Maar water is ook donker, een verwoester, die mensen om het leven brengt. Water is een vuile leugenaar, in het water kan je niet goed zien, tenzij je een duikbril op hebt. Dit alles maakt dat o zo vanzelfsprekende simpele water tot iets bijzonders en mysterieus.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    HoranNiall schreef:
    Omygod, I'm gonna lose so badly!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    HoranNiall schreef:
    Omygod, I'm gonna lose so badly!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    HoranNiall schreef:
    Omygod, I'm gonna lose so badly!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    :'D Schiet lekker op als iedereen zo denkt, haha! :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, allereerst, heeft Amused om uitstel gevraagd tot 28 januari, dus jammer genoeg moeten jullie nog een paar daagjes wachten, ik ga nu het begin-topic up-daten en in deze ronde gaat er niemand weg, maar bij de volgende ronde gaan er al direct 2 personen weg.
    Ik zal er ook direct de volgende opdracht bijzetten (:
    Hadden jullie de beoordeling liever in een pbtje(prive dus) of gewoon in jullie gb?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Haha, allereerst, heeft Amused om uitstel gevraagd tot 28 januari, dus jammer genoeg moeten jullie nog een paar daagjes wachten, ik ga nu het begin-topic up-daten en in deze ronde gaat er niemand weg, maar bij de volgende ronde gaan er al direct 2 personen weg.
    Ik zal er ook direct de volgende opdracht bijzetten (:
    Hadden jullie de beoordeling liever in een pbtje(prive dus) of gewoon in jullie gb?


    PB'tje (;


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein