• Ik zoek dus One Direction stories!

    - Verhalen waarin met ABN word geschreven en met hoofdletters
    - De gesproken tekst tussen 1D en hoofdpersoon mag Engels zijn (aangezien het raar is om te lezen wat ze zeggen in het Nederlands, ik weet wel dat ze dan eigenlijk Engels praten maar toch)
    - A.u.b geen Larry Stylinson etc. stories (sorry voor diegene die zo'n story hebben)
    - Graag een beetje origineel verhaal en een beetje geloofwaardig

    Sorry van mijn "soort van eisen" maar stories die dit allemaal hebben, kan ik haast niet vinden

    Alvast heel hartelijk bedankt

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 16:54 ]


    Physics is awesome





    Het was een koude winterdag zoals alle andere. Begindecember, sneeuw op de daken en een dun laagje ijs op het meertje om de hoek. Het was nooit anders geweest, ik was het wel gewend en hield van geluid van knarsend ijs wanneer je een poging waagde om te kijken of het al sterk genoeg was, om daarna naar binnen te gaan en je vol te proppen met marshmallows en een hete mok chocolademelk voor de openhaard. Een heerlijk dik boek in je handen en jezelf in een dikke laag dekens gepropt, aangezien je weer eens je handschoenen vergeten was mee naar buiten te nemen. Iedereen herkent het waarschijnlijk wel, toch? >>>


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De helft van de top bestaat uit dit soort stories, alleen jammer genoeg de meeste niet in ABN. Er zijn wel een paar die orgineel zijn en in ABN zijn geschreven. Ehm. Dit verhaal vind ik wel leuk ; http://www.quizlet.nl/stories/71905/get-your-game-onliam-payne/ En het is wel ABN! (: En orgineel.

    Tjah, ik kan I'm Just Beautiful Me aanprijzen, maar die lees je al x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Tjah, ik kan I'm Just Beautiful Me aanprijzen, maar die lees je al x'D


    Ja, die lees ik al. Ken je geen andere goeie verhalen? Wacht, ik zal even mijn "soort van eisen" aanpassen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, die lees ik al. Ken je geen andere goeie verhalen? Wacht, ik zal even mijn "soort van eisen" aanpassen

    Let me think...
    Legends van IWant1D
    Carrots for Louis -> staat in de top
    Tjah, ik lees de laatste tijd vooral bromance...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Revenge is sweeter than you ever were -> Paynish


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb er nog 1 voor je ^^
    Invisible || Niall J. Horan


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wild Child - Harry Edward Styles.

    You're my favourite book || One Direction.
    (klein beetje Larry Stylinson, maar alle begin.


    LifeLaughLove <3

    Niemand anders meer? Ben ik te veel eisend, misshcien?


    Physics is awesome

    Volgens mij ben je niet de enige die One Direction zoekt. (cat)
    Oké, flauw. x'd


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Volgens mij ben je niet de enige die One Direction zoekt. (cat)
    Oké, flauw. x'd


    Ja, foutje:P


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Niemand anders meer? Ben ik te veel eisend, misshcien?

    Nee hoor. Alleen zoveel goede zijn er niet, naar mijn mening. En dan bedoel ik echt goede. Met ABN en zo.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I protect my child ft. Harry E. Styles

    Proloog

    Ik hield de zwangerschapstest in mijn handen. Please laat het negatief zijn! was alles wat er op dat moment door mijn hoofd ging. Ik wachtte af. Het duurde enkele minuten, dat voor mij uren leek te duren. Met trillende benen en knikkende knieën stond ik knarsetandend in het wc-hokje van de hema. Ik beet op mijn lip en friemelde aan de verpakking. Ik stroopte mijn mouwen steeds omhoog en weer omlaag. Toen ik zag wat er op het schermpje stond, rende ik huilend het wc-hokje uit. Er stond een plusje. Ik was zwanger. Ik was pas vijftien. Dat was slechts het begin. Het begin van een meisje dat huilend tegen een boom zat midden in de grote stad, Amsterdam. Het meisje dat alles om zich heen was vergeten, dat het liefste wilde sterven. Allemaal door hém. Hij die mijn leven ruïneerde, maar tegelijkertijd ook de oorzaak was van het grootste geluk dat me kon overkomen. Harry Styles. Dat was zijn naam. En mijn naam is Catlyn, ook wel Cat genoemd. Ik ben pas 15. En verkracht.

    - Een Harry Styles story
    - Drama
    - Goed Nederlands
    - 1Dxlover en Dynamite
    - Word veel aan gewerkt

    xx


    I think there is real love, but not everyone will find it.

    Deadly Desires || One Direction

    het begin is misschien niet heel geloofwaardig. Het is wel een fictie.
    maar misschien vind je het leuk ?

    En ik weet niet wat ABN is xp

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:04 ]


    Danmarks Dynamite.

    Kijk maar op mijn profiel :Y)


    To infinity and beyond •