• Mijn broer is volgende week jarig en ik wil graag een taart voor hem gaan maken. Nu heb ik plaatjes afgedrukt met eetbare inkt, op een soort snoeppapier, zodat ik daarmee de taart kan gaan decoreren en het word een 'Me Gusta - Super Mario taart' *O*(pirate)

    De zeikant van de taart ga ik met allerlei poppetjes en dingetjes van SuperMario 3 bekleden.



    & op de bovenkant komt heel groot:

    .

    Ik weet nog niet hoe ik de taart verder ga afmaken enzo, maar ik post nog wel een foto in dit topic als hij af is. Maken jullie ook wel eens zelf van die gedocoreerde taarten en cupcakes enzo? Zo ja, lemme see some piktjoors!

    EDIT: HIJ VOND HEM AWESOME!!*O*
    De taart is trouwens gevuld met kitkat en slagroom :3.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:32 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Zo'n taart zou ik ook wel willen. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Awesome!!!!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ooooh, dat is zó cool! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jonsu schreef:
    (...)
    O wat gaaf, heb je daar foto's van? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk!

    ja, maar ik hoop dat ze ook op mijn laptop staan want mijn mobiel is gejat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha super cool! Ben benieuwd naar het eindresultaat (:
    Ik bak met mijn vriend soms wel eens een appeltaart, brownies of een cake, maar die zijn niet gedecoreerd verder.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Echt vet!! :Y) En ja, ik heb met mijn moeder en mijn beste vriendin een chocolade taart gemaakt en als versiering hebben we aardbeistukjes erop gedaan. :9~



    :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Oeh, cool! Mijn zus maakt taarten, zo heeft ze voor Kerstmis voor een hele goede vriend van ons (homo) een vette piemeltaart gemaakt!

    Oh my god, dat is zo cool! Ik ben over 2 weken jarig, kom je dan ook een taart voor mij maken? (bloos)
    Haha, echt supervet! Ik wist niet eens dat er eetbare inkt bestond! En ehh, ik heb de laatste tijd geen dingen gebakken. De enige taart die me nog goed bijstaat, is de pindakaastaart die ik ooit heb gemaakt met een vriendin. Alleen was dat niet zo'n succes! :'D

    Edit:


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauw, die is echt supermooi geworden!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ...
    -neemt hapje van haar zielige kwarktaart met perziken-

    I hate you, Kirsten.
    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:47 ]


    everything, in time

    OMG die ziet awesome uit! :9~


    Inspiration can hit you any time

    Hij is echt super vet! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wooooeh, NICE. ^^


    Love don´t break me.

    Haha, jij mag ook wel voor mijn verjaardag een taart bakken :'D


    "Ignite, my love. Ignite."