• Mijn broer is volgende week jarig en ik wil graag een taart voor hem gaan maken. Nu heb ik plaatjes afgedrukt met eetbare inkt, op een soort snoeppapier, zodat ik daarmee de taart kan gaan decoreren en het word een 'Me Gusta - Super Mario taart' *O*(pirate)

    De zeikant van de taart ga ik met allerlei poppetjes en dingetjes van SuperMario 3 bekleden.



    & op de bovenkant komt heel groot:

    .

    Ik weet nog niet hoe ik de taart verder ga afmaken enzo, maar ik post nog wel een foto in dit topic als hij af is. Maken jullie ook wel eens zelf van die gedocoreerde taarten en cupcakes enzo? Zo ja, lemme see some piktjoors!

    EDIT: HIJ VOND HEM AWESOME!!*O*
    De taart is trouwens gevuld met kitkat en slagroom :3.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:32 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Echt gaaf, ik wil ook zo'n taart =3


    I am an idiot, I move.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    zo lief:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik heb voor mijn zus een keer een schildpaart taart gebakken
    en voor Sinterklaas met school Sinterklaas cupcakes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eetbare inkt? O.0

    Gaat er sowieso epic uitzien!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn broertje zal jaloers zijn :'D

    Paylor schreef:
    ik heb voor mijn zus een keer een schildpaart taart gebakken
    en voor Sinterklaas met school Sinterklaas cupcakes
    O wat gaaf, heb je daar foto's van? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk!


    Wie du mir, so ich dir.

    Krullerd schreef:
    Eetbare inkt? O.0
    Ja, ken je die dr Oetker pennen. Van dat zelfde materiaal hebben ze hele fijne inkt gemaakt die dan serieus in een printer gaat en dan moet je er eetbaar papier in doen en dan drukt die dat daar op af :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Malambri schreef:

    Ziet er lekker uit :Y)! Wat heb je er allemaal in gedaan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Malambri schreef:


    Firm believer of all that is magic

    Oeh, wat gaaf! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ziet er lekker uit :Y)! Wat heb je er allemaal in gedaan?
    Gewoon hoe je slagroomtaart maakt, alleen met smarites en vlokken erop, en roze slagroom (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oh my, die taart wordt sowieso episch!
    Ik heb helaas alleen bij mijn tante een oven, en die heeft gluten en lactose allergie. Dus die mag geen taart en cupcakes enzo. Dus ik heb al heel lang niks meer gebakken ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg


    Ziet er niet bijzonder uit, maar wel super lekker. Chocoladecakejes met van binnen warme vloeibare chocola. :9~