• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'Hopelijk krijg je het leuk hier' zegt Lilly voor dat ze weg loopt, ze zwaait nog een keer naar me. Als ze de hoek om is kijk ik weer op mijn rooster en dan naar me horloge. 'Tussenuur? Ach whatever!' zeg ik en ik loop weer naar buiten naar de grootste boom die ik zie.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Herpakt ;)]

    André

    Ik loop de directeurs kamer uit en zie dat Levi in een grote boom zit. Ik loop naar buiten. "Gozer, ook meteen een tussenuur. Weetje de school is ook bijna uit hé." Ik lach waarna ik naast hem in de boom klim. "Nogwel de eerste dag. Later komen, en meteen uit zijn." Grinnik ik en geef hem een vlinke schouderklop.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 16:57 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    Ik gooi mijn tas in de boom en ga ondersteboven aan de laagste tak hangen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 16:58 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    LIlly
    In het lokaal is het half dood. Dan naar buiten dacht ik bij mezelf en liep naar buite3n bij het rook gedeelte zie ik 2 mensen en bij de boom ook. Ik loop naar het grasveldje in de buurt van de boom en ga op het bankje zitten

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 16:59 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    'Lekker makkelijk he? zo'n school' en ik geef hem een niet zo'n zachte tik terug


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Oeh Chick op twaalf uur." Zeg ik en wijs naar een meisje die naar buiten komt gelopen. Ik kijk grinnikend naar Levi. "Iets voor jou?"


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Mensen, ik heb een nieuw karakterding aangemaakt. Zou hij misschien een van de personages van jullie vaag mogen kennen of zo. Van vroeger? Dat hij verhuist is en die 2 dan weer ontmoeten of zo?]


    26 - 02 - '16

    [wahha andré. ehm Aan heavymetal lilly heeft nooit vrienden gehad dusja]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je kan doen dat hij André en Levi kent, als Lin dat goed vind.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Misschien kan 't wel. Iemand van de basisschool of zo en dat die toen verhuist is en dat ze elkaar op deze school weer treffen?]


    26 - 02 - '16

    Levi

    onderhand valt de tas naar beneden en vang ik hem weer op. Ik haal er een blikje Chocomelk uit met een rietje en probeer stuntelig het onderste boven te drinken


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Dat kan ook!]


    26 - 02 - '16

    [Linn lees effe wat ik schrijf hé ,je moet reageren. xD Dat is RP. :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (kan wel doet dan ze gewoon kennissen zijn want Levi had eigenlijk nooit goede vrienden)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy schreef:
    André

    "Oeh Chick op twaalf uur." Zeg ik en wijs naar een meisje die naar buiten komt gelopen. Ik kijk grinnikend naar Levi. "Iets voor jou?"


    Ich liebe dich 27.12.23