• © Copyright Dracy

Chapter 19: Wacht tot deze vol is!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik snik even en voel de tranen weer opkomen. Ik knik kort.
    "Ik verwacht helemaal niets van je. Helemaal niets. Alleen hoop ik dat we vriendinnen kunnen blijven. Je weet niet hoe vaak ik al die jaren er naar heb gesnakt terug met je te kunnen praten over alles..."
    Ik sla voorzichtig mijn arm om haar heen. Ik zal alles doen om haar bij me te houden.
    "Nooit zal ik je verplichten hetzelfde te voelen. Mijn grootste hoop was al dat je nog tegen me zou willen praten."
    Dan zegt ze dat ze naar de dokter moet.
    "Is er nog geen dokter gebeld?" vraag ik half geschokt.
    Ik mompel wat verwijten binnensmonds terwijl ik de hulpdiensten bel met mijn gsm.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:04 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Irial

"Ik weet gewoon niet wat te doen," zegt hij blozend.
    Schattig!
    "Doe wat je zelf wilt, niet wat je denkt dat ik wil of wat anderen doen. Ik kan wachten," verzeker ik hem fluisterend.
    Heel teder druk ik mijn lippen op de zijne terwijl ik mijn hand over zijn rug laat glijden.

Charlotte

"Mims," zeg ik aangedaan van wat ze net zei. "Je zult altijd mijn vriendin blijven, zolang je er zelf niet ongelukkig van wordt," vervolg ik zacht.
    Dan neemt Mary haar mobiel en belt de hulpdiensten. Ik sluit mijn ogen en probeer even te bekomen. Ik voel mijn hart in mijn hoofd kloppen en slik een krop in mijn keel weg wanneer ik denk aan hoe lafhartig Donna Michael bij me weghaalde.
    Ik zal je.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Ze zijn er zo," fluister ik geruststellend.
    Voorzichtig ga ik met mijn hand door haar haren, het kan me niet schelen dat ik dan vol bloed hang.
    "Ik zou pas ongelukkig zijn als mijn... Gevoelens onze vriendschap in de weg zouden staan."

Kyle.

"Doe wat je zelf wilt, niet wat je denkt dat ik wil of wat anderen doen. Ik kan wachten," Zegt hij fluisterend, waarna hij me kust, tweijl zijn handen over mijn rug gaan. Hij is echt té leuk! Opnieuw sla ik mijn armen weer om zijn nek en kus hem terug.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Ze zijn er zo," fluistert ze geruststellend.
    Ik schrik op uit mijn gedachten.
    "Ik zou pas ongelukkig zijn als mijn... Gevoelens onze vriendschap in de weg zouden staan."
    "Nooi- auw!" jammer ik wanneer ze met haar hand door mijn haren gaat.

Irial

Ik voel opnieuw zijn armen rond mijn nek glijden, zijn lippen blijven waar ze zijn. Ik til hem op en loop terug de kamer uit. Het duurt een kwartier voor we de trap af zijn omdat ik bij elke trede vier keer voel of ik wel goed sta uit angst met hem de trap af te donderen. Beneden ga ik zonder hem los te laten in de zetel liggen. Hij ligt nu bovenop me terwijl ik zijn blik vasthou druk ik mijn lippen terug op de zijne.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik bijt op mijn lip en voel weer tranen opkomen wanneer ze auw roept. Voorzichtig trek ik mijn hand terug.
    Ik heb dit niet gedaan. Ik heb haar geen pijn geda-
    De tranen rollen alweer over mijn wangen.
    "Sorry Charlie, sorry, sorry..."
    Ik neem haar hand weer vast met bevende handen.

Kyle.

Irial heeft me naar beneden gedragen, wat best lang duurde, boeiend...
    Hij gaat in de zetel liggen zonder me los te laten, ik lig boven op hem, hij kijkt me aan en drukt zijn lippe weer op de mijne. Ik sluit mijn ogen en kus hem weer terug, ik lik even langs zijn lippen en leg een hand in zijn zij.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Mims," zeg ik grinnikend. "Ik krijg er de kriebels van als iemand zich zo gaat verontschuldigen, dat zou je nog moeten weten," vervolg ik zacht.
    Zit ik haar nu te troosten
    Ik grinnik opnieuw en haal mijn hand uit de hare om de hare in de mijne te nemen.
    "Ik zou hen straks beter vragen om jou ook wat verdoving te geven, stresskip," grijns ik zacht.

Irial

Wanneer hij zijn ogen slut doe ik hetzelfde.
    Ik voel zijn tong over mijn lippen gaan en open mijn mond een stukje. Alsof zijn hand een fakkel is voel ik de plek waar hij me aanraakt branden. Ik laat een hand onder zijn t-shirt glijden en streel over zijn rug terwijl de andere met een plukje van zijn haar speelt.

Mary

"Sorry," zucht ik.
    "Sorr- ik zwijg wel."
    Ik kijk haar glimlachend aan. Kom op, waar blijft die ambulance?

Kyle.

Hij opend zijn mond een stukje, ik lik nogmaals langs zijn lippen en laat dan mijn tong met zijn tong spelen. Hij laat een hand onder mijn t-shirt glijden en streelt over mijn rug, met zijn andere hand speelt hij met een plukje haar. Ik zoek ook de inderkant van zijn t-shirt op en laat mijn hand zacht over zijn borstkast gaan en dan over zijn buik. Met mijn andere hand streel ik zijn wang.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:54 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Ik schiet in de lach wanneer ze zich weer begint te verontschuldigen. Dan trekt er een pijnscheut door mijn hoofd.
    "Auw!" jammer ik opnieuw. "God straft me," zeg ik terwijl ik mijn voorhoofd weer op mijn knieën leg en er mee schud.

Irial

Zijn tong speelt een spelletje met de mijne. Wanneer ik zijn hand over mijn littekens voel glijden krijg ik even de primitieve behoefte te vluchten, maar ik kan nergens heen. Ik vecht tegen de herinneringen die zich een weg naar mijn bewustzijn proberen te werken. Wanneer hij zijn hand op mijn wang legt heeft het meteen een kalmerend effect en tegelijk ook iets anders.
    "Kyle," zeg ik hees.

Mary

"Waarom zou God je straffen?"
    Ik blijf tegen haar praten dat ze niet terug zou flauwvallen.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:03 ]

Kyle,

"Irial." Zeg ik terug en kijk hem diep aan. Ik zie iets in zijn ogen, maar thuisbrengen lukt niet zo goed. Ik wacht op antwoord maar laat mijn hand op zijn wang liggen.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga slapen, morgenmiddag kan ik nog even antwoorden]

[Oké welke stellen hebben we nou allemaal: Kyle en Irial = Kirial :P Michael en Charlotte= Marlotte(Kon niks beters verzinnen. xD) Mohammed en Lilly= Mohally(xD) Amy en Aiden= Maiden.. Nog meer? xD Als je betere namen weet zeg dan maar. :P]

Ich liebe dich 27.12.23