Ben ik de enige die dit nummer mooi vindt? I love you Tim
Ik vind de tekst van dit nummer zo mooi, dat ik zelf vorig jaar ben begonnen met het schrijven van songteksten.
Wat vinden jullie van het nummer?
-
8 jan 2012 - 4:418 jan 2012 - 6:128 jan 2012 - 9:13
Het is Sheeran ipv. Sheenen:W
Maar ik vind het ook een heel mooi nummer ja *O*"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
8 jan 2012 - 10:14Ik vind het een onwijs mooi en lief nummer!
Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain
8 jan 2012 - 10:18Malambri schreef:
Maar ik vind het ook een heel mooi nummer ja *O*"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
8 jan 2012 - 10:30Nee, je bent niet de enige. (:
"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen
8 jan 2012 - 12:17Het is Ed Sheeran, hahaha.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
8 jan 2012 - 12:18Malambri schreef:
Maar ik vind het ook een heel mooi nummer ja *O*Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
8 jan 2012 - 12:18Malambri schreef:
Maar ik vind het ook een heel mooi nummer ja *O*Travel far enough, you'll meet yourself
8 jan 2012 - 12:19Cohen schreef:
BEAUTIFUL. Maar Ed Sheeran is echt supergoed. ^^~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~
8 jan 2012 - 12:27> Titel aangepast ivm foute spelling van naam
ik vind het echt een mooi liedje ^^If I die young, send me away with the words of a lovesong.
8 jan 2012 - 15:25Ik vind het echt een mooi nummer!
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
8 jan 2012 - 15:29Ik vind het een geweldig nummer, en zelfs al is Ed Sheerans muziek totaal niet mijn stijl, ik vind hem geweldig.
As a matter of fact, I'm listening to Kiss me by him, right now. (:I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.
8 jan 2012 - 16:21Dit lied is prachtig, maar eigenlijk zijn al zijn liedjes gewoon prachtig.
If you spread your wings, you can fly away with me.
8 jan 2012 - 16:23Ed is geniaal goed. Hij maakt mooie muziek en ik vind dat zijn muziek ook ergens over gaat. Ik draai dagen achter elkaar zijn muziek. Week in week uit. Het verveelt gewoon nooit.
Music is the new sex
8 jan 2012 - 16:23