• [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 2:18 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh stel je alsjeblieft niet zo aan en doe vooral niet alsof je me kent met het vriendelijk zijn. :')
    En het is onzin om te zeggen dat al het advies ongevraagd is. Als ik het wil vraag ik er namelijk wel om. Nogmaals, ik ga geen dingen aan mijn topic toevoegen omdat anderen denken dat dat beter is. Je mag je advies geven, maar ik mag daar net zo goed op reageren.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Oh stel je alsjeblieft niet zo aan en doe vooral niet alsof je me kent met het vriendelijk zijn. :')
    En het is onzin om te zeggen dat al het advies ongevraagd is. Als ik het wil vraag ik er namelijk wel om. Nogmaals, ik ga geen dingen aan mijn topic toevoegen omdat anderen denken dat dat beter is. Je mag je advies geven, maar ik mag daar net zo goed op reageren.

    Groot gelijk!

    Het plaatje doet me denken aan Pirates of the Carribean 4, daar zit een zeemeermin ook in zo'n bak met water opgesloten (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rhea schreef:
    Het plaatje doet me denken aan Pirates of the Carribean 4, daar zit een zeemeermin ook in zo'n bak met water opgesloten (':


    Lol I know, maar de meeste fotos zijn altijd met vrouwen dus er was weinig keuze


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 1 van het eerste hoofdstuk.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Discord schreef:
    (...)

    Doet iemand dat ooit? Al het advies is ongevraagd, en soms zijn mensen er blij mee, bijvoorbeeld als er een fout ergens staat of de link vergeten is, of als ze zich realiseren dat het handig is echt iets te maken van je promotie behalve alleen een link plakken in je post. Ik lees nooit wat, maar ik kijk altijd naar de promotietopics. Meestal zijn ze goed, soms heb ik wat ideeen, soms hebben andere mensen wat ideeen. Advies geven mensen niet om te jennen of om te commanderen, maar om te helpen. Je hebt mij of iemand anders nergens zien zeggen dat je iets moet doen. Let op het gebruik van zinnen als "het zou handig zijn als"

    Maar is het dan zo moeilijk te zeggen dat je geen advies wil, in plaats van te gaan roepen dat je gecommandeert word? Of nee wacht, dan kom je te vriendelijk over en dat moeten we niet hebben :Y)


    Ok, jij kent Nancy dus niet.

    Maar goed, ik ga lezen. Ik heb je verhalen gemist in de tijd dat ik niet op Q zat :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ok, jij kent Nancy dus niet.

    Maar goed, ik ga lezen. Ik heb je verhalen gemist in de tijd dat ik niet op Q zat :Y)


    <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.