• [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 2:18 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Intro


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat is echt een eng plaatje. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Misschien moet je erbij zetten waarover de story gaat, anders kunnen mensen niet weten of ze het leuk zouden kunnen vinden en gaat ook (bijna) niemand moeite doen om te kijken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ^Er is een link naar de intro.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    xlufjoetoexx schreef:
    Misschien moet je erbij zetten waarover de story gaat, anders kunnen mensen niet weten of ze het leuk zouden kunnen vinden en gaat ook (bijna) niemand moeite doen om te kijken.


    Een intro is niet genoeg.
    Mensen hebben dan geen inzicht in je verhaal.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Een intro is niet genoeg.
    Mensen hebben dan geen inzicht in je verhaal.

    Misschien is dat ook wel haar bedoeling.
    Ot; abo. (:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:11 ]

    Disposition schreef:
    ^Er is een link naar de intro.


    Waarom een link? Zet de intro gewoon hier, is zichtbaarder voor mensen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Britsanity schreef:
    (...)

    Een intro is niet genoeg.
    Mensen hebben dan geen inzicht in je verhaal.


    Meer dan een intro is ook weer onhandig, dan verpest je de spanning als je teveel weggeeft van het verhaal. Maar het is handiger de intro hier te posten, of op zijn allerminst de link in de OP te zetten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Lieverds, is het nu echt zo moeilijk om gewoon op die link te klikken? Ik bedoel, hij staat in de eerste post. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je het niet wilt lezen laat je het. Ik laat graag wat spanning open en ik laat me niet graag commanderen over wat ik wel of niet moet doen voor andermans smaak.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Britsanity schreef:
    (...)

    Een intro is niet genoeg.
    Mensen hebben dan geen inzicht in je verhaal.


    Als je inzicht wilt zul je moeten lezen. ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Als je het niet wilt lezen laat je het. Ik laat graag wat spanning open en ik laat me niet graag commanderen over wat ik wel of niet moet doen voor andermans smaak.


    Blij dat je advies waardeert, echt waar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb toch niet om advies gevraagd? :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Als je het niet wilt lezen laat je het. Ik laat graag wat spanning open en ik laat me niet graag commanderen over wat ik wel of niet moet doen voor andermans smaak.


    _O_ Je hebt helemaal gelijk


    Physics is awesome

    Disposition schreef:
    Ik heb toch niet om advies gevraagd? :Y)


    Doet iemand dat ooit? Al het advies is ongevraagd, en soms zijn mensen er blij mee, bijvoorbeeld als er een fout ergens staat of de link vergeten is, of als ze zich realiseren dat het handig is echt iets te maken van je promotie behalve alleen een link plakken in je post. Ik lees nooit wat, maar ik kijk altijd naar de promotietopics. Meestal zijn ze goed, soms heb ik wat ideeen, soms hebben andere mensen wat ideeen. Advies geven mensen niet om te jennen of om te commanderen, maar om te helpen. Je hebt mij of iemand anders nergens zien zeggen dat je iets moet doen. Let op het gebruik van zinnen als "het zou handig zijn als"

    Maar is het dan zo moeilijk te zeggen dat je geen advies wil, in plaats van te gaan roepen dat je gecommandeert word? Of nee wacht, dan kom je te vriendelijk over en dat moeten we niet hebben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro