• Nieuwjaar is alweer voorbij, maar ik wil toch eventjes iedereen gelukkig nieuwjaar wensen. Dus dat is hierbij al gedaan.
    Maar ... ik heb deze topic niet geopend om dat te zeggen. Ik heb namenlijk voor nieuwjaar geld gekregen. Normaal ging ik er een nieuwe MP3 mee kopen, want mijne is kapot. Nu ja dat gaat dus niet door, want ik heb dus een nieuwe gekregen :D
    Nu ja.. Ik wil nu boeken kopen met dat geld, want er zijn nog veel boeken die ik wil lezen. Maar er is een probleempje. Omdat ik zoveel boeken wil lezen weet ik niet welke ik moet kopen.
    Ik kan niet kiezen tussen :
    - de hongerspelen, vlammen, spotgaai
    - Fallen, kwelling, passie
    - narnia
    - en misschien weet iemand nog andere goede boeken?

    Kan iemand mij helpen? Ik ga zowiezo alle boeken in dat lijstje lezen ( + nog andere) Maar ik kan niet kiezen welke ik ga kopen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Gallagher schreef:
    De Hongerspelen. _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Narnia weet ik niet, die heb ik niet gelezen.
    Ik zou de hongerspelen komen (de andere niet, die zijn niet zo goed, maar de 75ste spelen zou ik wel nog eens opnieuw willen lezen)
    Ik zie mezelf kwelling enzo nog niet komen, het is een typisch verhaal zoals twilight.
    Misschien nog de noorderlichttrilogie (gouden kompas, amberkleurige kijker en listige mes) van Phillip pullman...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lord of the Rings, Inheritance serie


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Stormcloak schreef:
    Lord of the Rings, Inheritance serie


    Ja die wil ik ook wel eens lezen, maar ik denk dat ik nu hongerspelen, vlammen en spotgaai ga kopen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Narnia! :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb zelf de boeken op jou lijstje nog niet gelezen. Maar ik ga vandaag of morgen beginnen in de Hongerspelen omdat ik daar veel goeds over gehoord heb. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Het kamasutra. (cat)


    SLOAN.

    Ze zijn allemaal goed. Maar ik zou voor de Hongerspelen gaan, geweldige boeken. ^^

    Narnia inderdaad. Een echte klassieker. Dat is zo'n boek dat je over 100 jaar nog aan je kinderen kan voorlezen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gallagher schreef:
    De Hongerspelen. _O_


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Austen schreef:
    Fallen, kwelling en passie, sowieso. Die andere zijn erg slecht.


    Ex astris, sciencia

    GONE :9~:9~


    26 - 02 - '16

    Gone vind ik saai. De Honderspelen het derde boek vond ik niet leuk. Ik raad de Millenium trilogie aan, en daarnaast de boeken van Dan Brown.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Saph schreef:
    Narnia. Buy. Narnia.

    Of de boeken van Philip Pullman (The golden compass)

    ^ dit bovenste!

    en de darren shan saga, larten crepsley saga, en de demonata saga zijn allemaar erg leuk :'D vooral de saga van darren shan.. en larten crepsley. :I

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:22 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Narinia! Gaat niet vervelen! Ik heb die serie serieus wel iets van 4 keer herlezen. XD