• Hyper piece of fluffy Cerberus ^

    Wat zijn jouw favorieten?

    Tof lijstje!

    Veel vind ik daaruit ook wel leuk!
    Verder vindt ik Medusa, zeemeerminnen en de Phoenix ook interessante mythische wezens.
    En er zijn er vast nog wel meer mythische wezens waarvan ik het 'bestaan' niet weet en ook heel erg mooi of bijzonder zijn.
    De verhalen en 'wezens/mensen' uit de Griekse Mythologie vindt ik ook wel interessant.





    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 21:17 ]

    Awesome lijstje! c;
    Zelf vind ik de Manticore wel vet.


    26 - 02 - '16

    Wat een prachtig lijstje, hoewel ik zeemeerminnen en sirenen wel mis.

    Het spijt mij echt heel erg, maar bij draken staat bereiden en ik denk dat je berijden bedoelt. Tenzij een draak wilt roosteren boven het vuur van een andere draak, natuurlijk.


    Physics is awesome

    Lazaretto schreef:
    Tof lijstje!

    Veel vind ik daaruit ook wel leuk!
    Verder vindt ik Medusa, zeemeerminnen en de Phoenix ook interessante mythische wezens.
    En er zijn er vast nog wel meer mythische wezens waarvan ik het 'bestaan' niet weet en ook heel erg mooi of bijzonder zijn.
    De verhalen en 'wezens/mensen' uit de Griekse Mythologie vindt ik ook wel interessant.






    Dankje!
    Zeemeerminnen vind ik op zich ook wel gaaf, maar die zouden dan waarschijnlijk op de 11e plek komen haha.
    En ja dat heb ik ook wel, ik ken er op zich wel heel veel maar je kan ze nooit allemaal kennen.
    Eshkeri schreef:
    Awesome lijstje! c;
    Zelf vind ik de Manticore wel vet.

    Thanks! En ja die is ook vet. Vind de Chimera ook wel awesome.
    Castianna schreef:
    Wat een prachtig lijstje, hoewel ik zeemeerminnen en sirenen wel mis.

    Het spijt mij echt heel erg, maar bij draken staat bereiden en ik denk dat je berijden bedoelt. Tenzij een draak wilt roosteren boven het vuur van een andere draak, natuurlijk.

    Nee, joh, dat was opzettelijk. Drakenvlees is erg goed voor je als je op dieet bent.
    Hehe ik ga het zo even aanpassen. :'D

    KyloRen schreef:'Thanks! En ja die is ook vet. Vind de Chimera ook wel awesome.'


    Oh... de feels. (fullmetal alchemist brotherhood :'D)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 22:27 ]

    Kelpies!


    ain't no rest for the wicked.

    Lazaretto schreef:
    (...)

    Oh... de feels. (fullmetal alchemist brotherhood :'D)

    Heb ik nooit gekeken. D: Wel ooit aan begonnen maar nu kijk ik al heel lang geen anime meer... misschien weer eens een keer doen.

    Cerberus!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah zo tof, ik hou van fantasy. ^^ Ik miste de tegenhanger van de vanmpier, de weerwolf. Mijn favoriet heb je wel, ik ben dol op draken, ben net Hagrid hehe.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 22:59 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    Ah zo tof, ik hou van fantasy. ^^ Ik miste de tegenhanger van de vanmpier, de weerwolf. Mijn favoriet heb je wel, ik ben dol op draken, ben net Hagrid hehe.


    De weerwolf is nummer 2 van de lijst.


    Physics is awesome

    Helemaal met dit lijstje eens!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Castianna schreef:
    (...)

    De weerwolf is nummer 2 van de lijst.

    Damn, het is toch wel erg met me gesteld als ik het begin al niet meer weet als ik bij het einde ben. I stand corrected.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    (...)
    Damn, het is toch wel erg met me gesteld als ik het begin al niet meer weet als ik bij het einde ben. I stand corrected.


    Datzelfde gebeurt mij ook altijd, alleen dan bij gb berichten.


    Physics is awesome

    Haha, leuk lijstje, maar die van mij zou ik inderdaad heel anders instellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Adara schreef:
    (...)
    Damn, het is toch wel erg met me gesteld als ik het begin al niet meer weet als ik bij het einde ben. I stand corrected.

    Ik zat al heel even aan mezelf te twijfelen haha