• Ik ben gister terug gekomen uit Londen en het was echt heel erg gaaf! We gingen naar de musical Wicked, waar we vijfde rij zaten (!!) en we kwamen er vandaag achter dat Matt Willis (van Busted) Fiyero speelde. Verder zijn we ook naar de Doctor Who Experience geweest en omg dat was echt geweldig. En nu heb ik een Sonic Screwdriver van de elfde Doctor en een mini TARDIS en Dalek hihi (en twee DVD boxen lol). We hebben verder nog super veel gekocht dus ben bijna al mijn geld kwijt, maar het was het waard hahaha :Y)
    (voor de liefhebbers een monster uit de Doctor Who Experience heheh: )



    Maar, hoe was jullie kerstvakantie? (flower)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:39 ]


    As travars

    saai D:


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Het begon goed, maar op 1 januari is mijn opa overleden dus verder was het een rotvakantie.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Leuk! mijn vakantie was gewoon.. saai. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Narwhals schreef:
    Het begon goed, maar op 1 januari is mijn opa overleden dus verder was het een rotvakantie.


    aaw dat is kut zeg :( Gecondoleerd!


    As travars

    Epic. o.o
    *Gaat vrolijk verder dr. who kijke* (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben nu heel erg jaloers op jou haha.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:52 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Lol, ik ben naar de Nederlandse Wicked geweest :'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:50 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik was al jaloers bij "Londen"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    De eerste week leuk enzo met de kerstdagen,nieuwjaar.
    Maar de tweede week saai : p
    Gisteren gaan winkelen met een vriendin dat was wel nog leuk.
    En maandag is het terug naar school. Pff.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Gancanagh schreef:
    Ik was al jaloers bij "Londen"


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Whovian schreef:
    Ik ben nu heel erg jaloers op jou haha.
    Hoe was de Doctor Who Experience?


    Echt supergaaf :9~ Mijn zus en ik vinden Doctor Who echt geweldig, dus gingen we voor al die monsters staan en dan foto's maken hahaha. Maar je gaat eerst door zo'n interactief iets waarbij The Eleventh Doctor tegen je praat en dan moet je gaan vliegen in de TARDIS en kom je langs Daleks en Weeping Angels en door gangen enzo :9~ En daarna een soort museum met alle monsters en daarna de winkel heheh

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:58 ]


    As travars

    Eledhel schreef:
    Lol, ik ben naar de Nederlandse Wicked geweest :'D


    Hoe was die? :3


    As travars

    Ik heb me echt rot geamuseerd in de vakantie. Ik had bijna geen enkele dag rust. Ik had elke dag wel iets opstaan morgen is de laatste dag dus dan ga ik een beetje rusten.
    En ojaa... Het is gewoon awesome dat je naar londen bent geweest ik ben ook al 2 keer geweest, maar nooit echt heel lang. Ik ging gewoon mee omdat mijn papa daar moest gaan werken, en ik vind het fijn.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mycroft schreef:
    (...)

    Echt supergaaf :9~ Mijn zus en ik vinden Doctor Who echt geweldig, dus gingen we voor al die monsters staan en dan foto's maken hahaha. Maar je gaat eerst door zo'n interactief iets waarbij The Eleventh Doctor tegen je praat en dan moet je gaan vliegen in de TARDIS en kom je langs Daleks en Weeping Angles en door gangen enzo :9~ En daarna een soort museum met alle monsters en daarna de winkel heheh


    :9~ Dat is inderdaad supergaaf :D


    Trust me. I'm the doctor

    euhm, best leuk :) het begon met een weekendje NL naar mijn vriend, best gezellig, daar de nieuwe Sherlock Holmes gaan zien, dan een weekje alleen thuis (hij had nog school paha), vrijdag met vrienden afgesproken in Antwerpen, was best fijn :)

    dan kerstavond bij mij thuis en kerstdag bij mijn vriend gevierd, bij hem gebleven tot woensdag of donderdag ofzo, dan nieuwjaar bij Britse vrienden gevierd :) dan vanaf disndag tot deze vrijdag bij ùijn vriend geweest, en ons 7 maand samen gevierd door nogmaals Sherlock Holmes te gaan zien, pizza te bestellen en samen ziek zijn :) en nu is hij terug naar NL en zit ik doelloos internet rond te dwalen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.