• En voel je je teleurgesteld.
    Het zit zo, Iemand van Twitter, een hele grote liam payne fan wilde zo graag dat liam haar zou volgen of een reply zou sturen.
    Aangezien liam veel voor haar bedenkt, en het haar verjaardag bijna is, tweette ik liam met tekst dat hij haar moest volgen.
    Bleek uit dat hij mij volgt.
    Ik vind het langs de ene kant ontzettend fijn maar ik ben geen echte fan en ik verdien het niet tegen over de andere vooral tegen over haar.
    Damnd it, voel mij echt zo rot.

    wat

    Ten eerste: Het is niet Liam die dat twitter account beheert. Ten tweede: Als het hem wel was zou het hem geen hol interesseren of alle duizenden meisjes die hij volgt wel fan zijn want die kunnen toch niet allemaal bijgehouden worden. Ten derde: Waarom zou je je schuldig voelen omdat iemand jou volgt? Het is niks slechts, en "het niet verdienen om gevolgd te worden omdat je geen fan bent" is onzin.

    Sowieso is dat hele gedoe met retweets/follows krijgen van beroemdheden onzin, maar dat is een ander verhaal.


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarschijnlijk is hij dat niet eens zelf. En als hij dat wel was. Hij is ook maar een mens, hij bepaalt zelf wel wie hij volgt en niet. Dat valt niet door de fans te bepalen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aw, das wel lullig voor je vriendin idd.
    Maar het is niet zo dat je het niet verdient, het is geen bijzondere prijs om gevolgd te worden ofzo.
    En wat ze hiervoormal zeiden: Liam leest al die miljoenen tweets van fans op zijn timeline toch niet.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik snap niet wat er zo 'cool' is aan het feit dat een beroemdheid je volgt op twitter.


    26 - 02 - '16

    Het is twitter maar...


    You are beautiful, you are love.

    Cloverhand schreef:
    Aw, das wel lullig voor je vriendin idd.
    Maar het is niet zo dat je het niet verdient, het is geen bijzondere prijs om gevolgd te worden ofzo.
    En wat ze hiervoormal zeiden: Liam leest al die miljoenen tweets van fans op zijn timeline toch niet.


    Maar jij kan er voor de rest ook niks aan doen. Zal ze heus wel begrijpen:)


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Dan kan je in een Direct message vragen of hij haar wil volgen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wat ben ik blij dat ik geen twitter heb. Zo heb ik dit soort gedoe niet.

    Het zal hem echt zelf niet zijn, maar toch, vraag of hij haar wil volgen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 15:55 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Had ik ook met Niall, die followt me nu ook terwijl ik voor een meisje op Twitter vroeg. Look at the bright side, je kan haar nu altijd toch nog helpen? Nu is de kans dat hij (of iemand van het management) je tweets ziet veel groter én je kan 'm dmen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Kijk naar de goede kanten ervan: de kans is nu groter dat je tweets gelezen worden.


    -