• Hey,
    Mijn vriend zit al een tijdje in een kamertrainingscentrum (begeleid zelfstandig wonen) en ik kan hem daar wel altijd terugvinden als ik dat wil. Nu normaal gaat hij tijdens de weekenden naar zijn mama of naar zijn papa... Hij vertelde me donderdagmiddag op zijn studio nog, dat hij dit weekend niet naar zijn mama ging.
    Sindsdien heb ik hem niet meer gehoord... Zijn gsm gaat over, maar hij neemt niet op, reageerd niet op smsjes, telefoontjes, mailtjes, fb, niks =(
    Ik ben bang dat er iets mis is... Zijn mama zegt dat hij niet bij haar is en op het centrum zeggen ze dat hij wel op weekend is bij zijn mama...
    Ik weet niet wat ik moet doen, ik maak me zo'n zorgen!! ='(
    Sorry, moest er gewoon even uit =(

    Xxx (K)

    Discord schreef:
    Is ie niet even op zoek naar rust, weg van jou?

    Want als je in paniek bent en hem fb berichtjes, smsjes, mailtjes, telefoontjes en weetikveelwatverder stuurt omdat ie twee dagen niks van zich laat horen (terwijl hij 18 is) dan vind ik je best wel stalkerig/jaloers/overheersend overkomen.Ik weet niet wat er verder allemaal aan de hand is en hoe hij is, maar dit is ook een mogelijkheid.

    Sowieso, je hoeft echt niet ieder moment van de dag te weten wat iemand uitspookt <_<

    Shit, betrapt.
    Anyway, ik ben het grotendeels eens met Alwin, ook al doet het pijn om dat te zeggen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    :o Dit is zo erg voor je! Je kan gaan zoeken op plaatsen waar hij misschien kan zijn: waar hij bijvoorbeeld heel graag is, of waar hij is als hij verdrietig is. Als hij echt nergens te bespeuren is moet je hem misschien eens aangeven bij vermiste personen? maar dat is dan wel weer heel erg drastisch, maar als hij echt nergens is ...

    Dit is echt wel heeeel erg voor je.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Discord schreef:
    Is ie niet even op zoek naar rust, weg van jou?

    Want als je in paniek bent en hem fb berichtjes, smsjes, mailtjes, telefoontjes en weetikveelwatverder stuurt omdat ie twee dagen niks van zich laat horen (terwijl hij 18 is) dan vind ik je best wel stalkerig/jaloers/overheersend overkomen.Ik weet niet wat er verder allemaal aan de hand is en hoe hij is, maar dit is ook een mogelijkheid.

    Sowieso, je hoeft echt niet ieder moment van de dag te weten wat iemand uitspookt <_<


    Shoganai i ne~

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Hij is niet op zijn studio en zijn mama woont op anderhalf uur rijden van waar ik ben en ik heb geen auto en geen geld voor de bus!! =(
    De begeleiding zegt dat hij niet op de studio is, bij zijn vader kan hij niet zijn en zijn mama zegt ook dat hij niet bij haar is :S =(


    Adem diep in, adem diep uit. Volgens mij is er echt helemaal niets ergs aan de hand, dus ik zou maar gewoon je ding doen en hij zal van zelf wel een bericht sturen. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Orleans schreef:
    (...)

    Adem diep in, adem diep uit. Volgens mij is er echt helemaal niets ergs aan de hand, dus ik zou maar gewoon je ding doen en hij zal van zelf wel een bericht sturen. :W

    Euhm, als zijn gsm overgaat, en er neemt niemand op, zelfs niet wanneer de begeleiding belt (ze zijn VERPLICHT dan op te nemen), dan is er toch iets goed mis hoor =( Maar zijn begeleidster is ermee bezig en ik hoop zo snel mogelijk iets te weten =)