• [ topic verplaatst door een moderator ]

    Zo jammer dat Hale zich probeert te verstoppen achter andere usernames, wat jammerlijk faalt.

    Pity.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En hoezo is dit zeker weten Hale? en kan iemand me nu vanaf het begin uitleggen wat er precies aan de gang is???

    He Hale, ik geef je een tip; Als je je voor wilt doen als iemand anders, doe dan op z'n minst serieuze moeite om anders over te komen op mensen. Misschien kom je dan ook écht wat geloofwaardiger over.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En ik dacht nog wel dat je je kind ging houden... (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PamperGurl schreef:
    En hoezo is dit zeker weten Hale? en kan iemand me nu vanaf het begin uitleggen wat er precies aan de gang is???


    Als je een tijdje actief bent geweest op het forum herken je Hale's manier van praten/schrijven gewoon. Er is namenlijk niemand anders die zo schrijft. :"D
    Hale is een user die nu voor de tweede keer geband is wegen faken, stoken, ruzie zoeken,... en terecht want ze kwam hier aanzetten met allerlei leugens over vanalles en nog wat, waaronder ook een zogenaamde zwangerschap. Ze maakte altijd 1001 topics aan over haar leven dat o-zo slecht is, of over hollandse rapmuziek. Afijn, ze was echt vervelend en toen iedereen haar ging haten maakte zij een tweede account aan 'QueenAmber'. Natuurlijk viel QueenAmber net als kamerplant meteen door de mand. Ze bleef lange tijd beweren dat ze Hale niet kende, maar toen ze wat research ging doen naar 'dat Hale kind' (zoals ze het zelf zei), kwam ze zeer toevallig tot de ontdekking dat het een goede vriendin van haar was. Ook QueenAmber werd geband.
    En nu gaat Kamerplant dezelfde richting uit.

    Mooie uitleg, vind je niet? :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mensen, als jullie geen zin hebben in Hale, of iemand die op haar lijkt, misschien haar is, waarom reageren jullie dan nog? Laat 'r lekker. Zij blij, jullie blij. >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RINUS schreef:
    Hey Hale. Hoe is het in de ghetto? Is je baby al geboren?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Drop fucking dead bitch.


    Let it come and let it be

    Is je baby al geboren? Of kon je het niet meer aan? In jou wereld? Je bent gewoon kansloos.


    Some angels have no wings.

    Cherokees schreef:
    Zo jammer dat Hale zich probeert te verstoppen achter andere usernames, wat jammerlijk faalt.

    Pity.


    There's power in the words you whisper.