• Het kan ook aan het uur liggen, maar dit vond ik best grappig om te kijken.



    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Wat is je probleem?
    Je hebt je hier net enkele minuten geleden geregistreerd en je doet nu al zo bekakt.
    Like for real?
    Get a life or something ^-^
    Maar als jij je hopeloos belachelijk wilt maken door je te gedragen als een kind, is dat geen probleem voor mij.
    Ik zal dan wel de slimste zijn en je vanaf nu gewoon negeren want anders komen er problemen van.

    Ja. Het is alsof je een te hoge air van jezelf hebt. Zo geraak je niet ver, zeker niet hier op quizlet. Eenmaal je een reputatie hebt, graakt die niet weg.
    Zo zoek je ruzie. Wil je dat dan echt? Nou, dan zou ik beetje dimmen en niet alleen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 2:04 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jullie maken me aan het lachen. Bij deze, ik lag jullie uit.

    kamerplant schreef:
    Jullie maken me aan het lachen. Bij deze, ik lag jullie uit.

    Lach*


    everything, in time

    kamerplant schreef:
    Jullie maken me aan het lachen. Bij deze, ik lag jullie uit.


    Meisje, het lach. Met een ch, niet met een g.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Meisje, het lach. Met een ch, niet met een g.


    BAM !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @kamerplant Aandacht tekort?

    I like the dudes, maar dat meisje is sorta lame. haha

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 2:10 ]


    Tell me about it, stud.

    kamerplant schreef:
    Jullie maken me aan het lachen. Bij deze, ik lag jullie uit.


    Hey als je nu eens op je echte profiel online komt en dat dan nog eens zegt. Dit is niet heel erg overtuigend. Maar voel je je nu al een stukje beter? Is je eigen miserabele leven nu opgeklaard nu je in alle anonimiteit mensen hebt beledigd? (Y)(Y)

    @Zowat iedereen in dit topic;

    Laat haar gewoon :')
    Ik ben haar gaan aangeven bij de mods.
    Nu is het niet langer ons probleem dat ze aandacht zoekt.
    Just ignore all that shit ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    @Zowat iedereen in dit topic;

    Laat haar gewoon :')
    Ik ben haar gaan aangeven bij de mods.
    Nu is het niet langer ons probleem dat ze aandacht zoekt.
    Just ignore all that shit ^-^


    Voor de derde en laatste keer : BAM


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik weet niet wie je bent, maar je bent totaal vervelend. In topics zit je bot of zelfs rot te reageren. Je komt aandacht tekort. Oké, wij geven je die, maar een andere aandacht die jij zoekt. Je kan beter snel ophouden want anders zul je een waarschuwing krijgen of zelfs een ban. Waarschijnlijk laCH je ons gewoon uit met onze reacties of vind je het fijn dat wij zo op je in gaan, maar luister meisje; Je denkt dat het grappig is, maar dat is het niet. Het enige wat grappig is dat jij straks wordt geband. En stiekem denk ik dat je Hale bent.

    Chirest schreef:
    Ik weet niet wie je bent, maar je bent totaal vervelend. In topics zit je bot of zelfs rot te reageren. Je komt aandacht tekort. Oké, wij geven je die, maar een andere aandacht die jij zoekt. Je kan beter snel ophouden want anders zul je een waarschuwing krijgen of zelfs een ban. Waarschijnlijk laCH je ons gewoon uit met onze reacties of vind je het fijn dat wij zo op je in gaan, maar luister meisje; Je denkt dat het grappig is, maar dat is het niet. Het enige wat grappig is dat jij straks wordt geband. En stiekem denk ik dat je Hale bent.

    Hale heeft ons echt paranoïde gemaakt he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Hale heeft ons echt paranoïde gemaakt he.


    Hale/QueenAmber/Kamerplant? ;d


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frigga schreef:
    (...)
    Hale heeft ons echt paranoïde gemaakt he.


    Ja, hahah. Trouwens, weet iemand waarom Hale geband is? Tenminste op haar profiel van queenamber stond dat ze geband was.

    Philyra schreef:
    (...)

    Hale/QueenAmber/Kamerplant? ;d

    so who's next? :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.