• Dat je vriendinnen je op msn in een gesprek met z'n alle doen, en dat ze dan ergens over praten met z'n 2en ofso.

    Dat heb ik nu dus, en ik heb het gesprek afgesloten :3
    Ze praten over de Elf fantasy fair, in april, en daar ga ik niet mee naartoe. Omdat ik het zelf wil dan. En nu gaan ze mij in een gesprek doen, en gaan ze daar over praten -.-
    -Ik ga btw niet mee omdat ze met mensen gaan meeten die ik niet ken, en hun wel, en ik kan nie praten met vreemden, want dan klap ik dicht-Ik bedoel, doe me dan niet in dat gesprek.

    Nu is m'n humeur wat geirriteerd.


    Waar irriteren jullie je aan, om dit topic nuttig te houden?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Nou. Dat is wel klote zeg, zeker met jij niet meega. Dan zou je echt denken dat ze het doen om je te irriteren of weg te jagen ofzo...

    Op dit moment niets.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aan een wijf dat ook zo met mijn vriendinnen doet... Ze trekt hen stukje bij beetje weg. Maar dan alleen de mensen die geen maagd meer zijn en een beetje 'cool' zijn... En aan het feit dat de jumbo heeft verzonnen dat ik maar vier uur in de week kan gaan werken in plaats van acht uur...

    Ik erger me aan nogal veel dingen eigenlijk xD


    Deep inside, I've never felt alive

    Aan opgesloten zitten in de crewroom op je werk, ook al is het pas een keer gebeurd. Het slot blokkeerde, nu haat ik dat slot -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    *Waar ergeren jullie je aan?

    Op het moment niets. Maar soms aan kleine dingetjes, waarvan ik het later stom vind van mezelf. x'd


    I can't even think straight.