• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (ik ga ook eten ;) tot strax! )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Oh Kyle, het spijt me zo," zeg ik wanneer ik de tranen in zijn ogen zie springen. Ik grijp hem vast en hou hem tegen me aan. Mijn hart klopt tien keer zo snel als normaal omdat ik zo geschrokken heb.
    "K-kan ik iets doen?" vraag ik zacht.
    Ik laat hem los en neem zijn hand in de mijne, ik wrijf er met mijn duim over terwijl ik hem vragend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga ook eten. Tot straks]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [wauw ik merk nu pas na 10 minuten dat jullie gaan eten wauw ik ben slim]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 18:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik schud mijn hoofd. Ik weet nu niks te zeggen, dus ik blijf maar schudden, ik ben niet boos ofzoiets dergelijks.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ben terug]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [yeey omg mlees mijn vroig beriacht echt mega droog ik zat helemaal jezus kunnen ze niks zeggen. toen later las ik pas dat julli e gingen eten]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik begin te lachen.
    "Mijn vraag is wat je dan nog meer wilde behalve kusjes?" zeg ik zacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle.

    "Vriendje." Zeg ik terwijl ze een paar schaduwen verranderd enzo.


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    Ik voegde wat schaduw toe aan haar tekening. 'Zo hoelang al dan' ik glimlachte naar haar. Mijn gedachtes schoten telkens naar papa en mama

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gaat donswol ook nog iets doen met pablo behalve pokerern]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Bijna een jaar." Zeg ik en kijk hoe ze de schaduwen maakt, mij lukt dat nou nooit...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik keek even naar de tekening. 'Zo dat is ook klaar wow dat is lang.' ik kijk haar even aan. Ze straalt helemaal van gteluk.

    [wanneer gaat de bel en wekl vak hebben we. lill heeft tussenuur. hebben we daarnaa allemaal gym]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Isabelle heeft dan ook tusseuur okay?)

    Isabelle.

    "Vind je?" Ik bekijk mijn tekening. "Jha nou is hij mooi!" Zeg ik blij en kus het papier.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Hij blijft maar van nee schudden.
    "Zal - zal ik ijs halen om er op te doen?" vraag ik nog steeds over mijn toeren. Waarom had ik nu ook naar zijn hand gegrepen, alsof ernaast niet genoeg plaats was.

    Charlotte

    "Mijn vraag is wat je dan nog meer wilde behalve kusjes?" zegt hij zacht.
    Ik kijk hem glimlachend aan, haal mijn schouders op en zeg met pretlichtjes in mijn ogen
    "Vrijheid, vrienden en het laatste mag je zelf aanvullen."
    Ik neem hem bij bij de hand en wandel naarbuiten, naar het Football veld. Ik ga in het midden van het veld zitten en trek Michael naast me neer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.