• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ja en donswol ook met pablo, michael enz.]
    Lilly
    Ik lach even om Isa die de tekening kust. 'Jezus kan die bel nou eens niet gaan' mopper ik. Voor de 3de keer trilt mijn mobiel SNel pak ik hem. Bel me zodra het kan! Rosalien. Ik zuchte. Fijn mag ik alles uitleggen. Ik zou haar zo wel bellen in het tussen uur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Het nee schudden word ja schudden. "G-graag." piep ik zachtjes, ik wil niet meer zo een mietje zijn, ik wil harder worden!


    Ich liebe dich 27.12.23

    [over een uurtje ga ik tVOH kijken . Paul en IRis(H):$]
    [ is kyle een kuiken]:|

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    melding:
    -Bel gaat!-


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga ook kijken, Paul!!(L) maar euhh, ze zitten nog steeds te pokeren..]

    Michael
    Ik wordt door Charlotte op het football veld getrokken. Lachend geeft ik haar een zoen op haar mond. Mij hand gaat door haar haar.
    "Je bent mooi" zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [wahah droog]
    Lilly
    'He he'zeg ik zuchtend. 'Isa ik moet even mijn zusje bellen haal jij wat choco voor ons'' ik steek mijn hand uit voor geld. 'Ik kom daarna naar de kantine'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Oke" zeg ik en loop naae de kantine.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:38 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [iris is ook goed maar die bart brandjes bah wat een ^&*&


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hoeveel pagina's met gastenboek berichten hebben njullie:X ike 281:X eerst verwijderde ik ze altjid]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LIlly
    Ik ga op het bankje tegen over de kantine zitten en zwaai even naar Isa. Snel pak ik mijn mobiel en bel Rosalien. Ik leg even alles uit en zeg dat we naar de bios gaan zodat mama iets voofr zich kan doen. Na een kwartier hing ik op en liep ik naar binnen. 'Ga je mee met mijn zusje en een vriendin naar de bios?' ik kijk haar vragend aan terwijl ik mijn vingers omde warme bekker doe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik ren de trap af waarbij ik de laatste tree mis en op mijn achterste terechtkomt. Ik krabbel recht en loop naar de koelkast waar ik in het vriesvak op zoek ga naar ijs. Ik vind er echter geen en neem dan maar genoegen met een zak diepvrieserwten. Ik wikkel de zak in een handdoek en loop zo mogelijk, maar een stuk voorzichtiger weer naar boven. Ik storm Kyle's kamer binnen en ga op de rand van zijn bed zitten. Ik neem zijn hand in de mijne en leg er de koude handdoek op.
    "Beter?" vraag ik met bevende stem.

    Charlotte

    Ik glimlach tegen Michael's lippen aan wanneer hij me kust. Ondertussen gaat zijn hand door mijn haar.
    "Je bent mooi," zegt hij zachtjes.
    Ik kruip op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe en bijt even op mijn onderlip.
    "Jij mag er anders ook wel wezen, Hercules," zeg ik fluisterend.
    Ik giechel even en druk mijn lippen opnieuw op die van hem.
    "Speel je hier alleen Football of ook andere spelletjes?" vraag ik met een stoute blik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (geen idee xD)

    Isabelle.

    "Twee chocolademelk en doe er ook maar twee puntjes vanilletaart bij." Zeg ik beleefd, de vrouw knikt en pakt alles bij elkaar. Ik reken af en loop met dienblad naar de tafel bij en ga naast Lilly zirtem.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:44 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (choco was er nog niet xD)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lily
    'Zo ga je mee?' terwijl ik eet van de taart.
    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Ging alles wel goed?" Vraag ik als Irial terug komt en een handdoek met iets kouds erin op mijn hand legt. De pijn word al iets minder. "Wat zit er in die handdoek?" vraag ik en kijk Irial aab.


    Ich liebe dich 27.12.23