• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle.

    Ik kijk even raar masr herstel me dan. "Accepteren ze het dan of-"


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Ze geven er niet om," antwoord ik "ik had nog liever gehad dat ze tegen me zouden geschreeuwd hebben, maar ze gingen gewoon verder waarmee ze bezig waren alsof ik gezegd had dat ik een snoepje genomen had."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik kijk hem ongelovig aan. "Heel verschil met mijn vader, hij ging een gesprek met me houden." Zeg ik en leg mijn hand op zn schouder. "Ik vind het lullig voor je." zeg ik eerlijk en vol medelijden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Ach, ik kan er toch niks aan veranderen dus maak ik me er doorgaans ook niet druk om," zeg ik met een glimlachje.
    "Hoe voel je je nu eigenlijk?" vraag ik dan.
    Het valt me op dat hij een stuk levendiger is dan gisteren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Iets beter." Zeg ik eerlijk. "Beter dan gister." Glimlach ik terug. "Ik wil eerlijk gezegt even lopen, door het huis." Ik kijk Irial puppy-eyes aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik moet lachen als hij een schattige blik opzet.
    "Als je denkt dat het lukt, dan hou ik je niet tegen," zeg ik.
    Ik ga alvast recht staan en bied hem mijn hand aan om hem toch een beetje steun te bieden. Ik hou me klaar voor het geval hij zou vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Dank je." Zeg ik als Irial zijn hand aanbied, ik neem gem aan en kom langzaam overeind. "Ik lijk me opa wel." grinnik ik, en schuiffel met Irial naast menaar de deur, boven aan de trap twijfel ik even, maar stap dan toch op de eerste trede. Het duurde bijna 3 minuten om beneden te komen door duizelingen, maar ben er uiteindelijk toch.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Wanneer we na een lange afdeling en tien keer te vragen of hij zeker is dat het wel lukt beneden zijn staat Kyle triomfantelijk te kijken. Ik leg mijn hand op zijn onderrug om hem meer steun te bieden en vraag
    "Waar wil je heen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "De tuin denk ik." Zeg ik bedenkelijk en kijk Irial aan, hij is echt zorgelijk. "Dank je." Zeg ik nogmaals, omdat ik het zi lief vind dat hij me helpt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "De tuin, denk ik."
    Hij kijkt me aan met een bepaalde blik die ik vertederend vind.
    "Dank je," zegt hij dan.
    "Waarvoor?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.
    Ik wandel met hem mee en wanneer we in de woonkamer de zetel passeren grijp ik een deken dat ik rond Kyle heen sla.
    "Het is koud buiten," zeg ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Je zorg." glimlach ik. Irial doet een deken om me heen die van de zetel komt. "Het is koud buiten." Glimlacht hij naar me. Ik knik, en we lopen richting de tuindeur, ik rommel wat met de sleutel die erin zit allen ik krijg hem niet rondgedraaid. Ik raak een beetje geïrriteerd en zucht daarom maar even. En probeer het weer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik merk hoe hij staat te sukkelen met het slot van de tuindeur. Ik wacht even af tot hij geïrriteerd raakt.
    "Ik snap dat je het zelf wilt proberen, maar als ik moet helpen zeg je het maar even," fluister ik voorzichtig.
    Geduldig wacht ik af.

    [Ik vraag me af of er nog iemand anders online komt :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Don't think so :P)

    Kyle.

    Ik knik, ik probeer het nogmaals maar de kracht zit gewoon niet in mijn vingers. "Het lukt niet, die jij het maar." Zucht ik en draai me naar Irial. Ik wil naar buiten!


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ hey mensen mag ik een samenvatting, en waar iedereen is? =D]

    (Yay broertjeh! :D bff!)
    (Elise, was het toch? Wil jij samenvatting makeb, zit op me ds ;))


    Ich liebe dich 27.12.23