• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    'Nee die kan dat niet. vaak ligt hij al te slapen' zeg ik bedroefd. Ik zie het meisje van gister naar achteren lopen. Verder nergeer ik haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nee hem laten wegrotten:Y) hahaha nee doe dat maar niet]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik loop het lokaal binnen en zie Charlotte zitten. Snel loop ik naar d'r toe.
    "Hai." zeg ik en ik laat mijn hand heel even over haar arm glijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik zou ineen kunnen krimpen van de pijn wanneer Michael zijn hand over mijn arm laat glijden. Ik zet echter mijn liefste glimlach op en kijk hem aan.
    "Hey, Cassanova, heb je over me gedroomd vannacht?" vraag ik speels.
    God, laat hem alsjeblief niks in de gaten hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Ik bel aan bij Kyle waarop zijn vader me opnieuw binnen laat met de mededeling dat hij hem wel thuis gehouden heeft.
    Goed, had je gisteren ook al moeten doen.
    Ik glimlach vriendelijk, wens hem een goeie morgen en loop door naar Kyle's kamer waar ik eerst even op de deur klop voor ik binnen ga.
    "Goed geslapen?" vraag ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    Ik zie Lilly bedroefd kijken. Daardoor woord ik nieuwsgierig. "Heeft hij dan iets?" Vraag ik voorzichtig maar nieuwsgierig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk verschrikt op naar Isa. Shit wat moet ik nu verzinnen. 'Hij eh is snel moe ' zeg ik half gelogen. Ja door die stomme drank. dacht ik boos.

    [mopet zo eten en daarna ia m back]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Irial komt binnen en vraagt of ik lekker geslapen heb. "Gaat wel." Zeg ik en glimlach. "Heb je nog geen les?" Vraag ik ondertussen zet ik de film op pauze. Dan kijk ik naar Irial. "Niet dat ik je weg wil hebben hé." Zeg ik nog snel even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    "Over wie zou ik anders moeten dromen?" vraag ik lachend. Ik kijk haar aan.
    "Wat is er met je oog?" vraag ik ongerust.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle.

    "How komt dat dan heeft hy pfeiffer?" Vraag ik wwer voorzichtig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik praat er liever niet over' zeg ik zacht. Het maakt me verdrietig. IK schaam me voor mijn vader. NIet voor mijn moeder. Ze heeft Roselien en mij opgevoed en alles doet ze. IK mocht niet zeuren dat ik haar moest helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Heb je nog geen les?" vraagt hij terwijl hij de film op pauze zet. Ik zie hem uit mijn ooghoeken naar me kijken "Niet dat ik je weg wil hebben hé," ratelt hij erachteraan.
    Ik moet er even om lachen.
    "Welke film kijk je?" vraag ik om zijn vraag te ontwijken.

    Charlotte

    "Goed punt," antwoord ik lachend terwijl hij me aankijkt.
    "Wat is er met je oog?" vraagt hij dan ongerust.
    Ik heb mijn leugen gelukkig al lang klaar.
    "Ik ben van de trap gevallen toen ik gisteren nog snel een flesje water wou halen beneden. Ik kan soms zó onhandig zijn," zeg ik met een glimlachje terwijl ik tegen mijn hoofd tik. Gezien mijn blauw oog hem al opgevallen is doe ik het hoedje maar af en schud mijn haren even los waarop ik er mijn hand nog een keer doorheen haal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ga eten tot over 20 minuten. wilt iemand als er veel getypt word een samenvatting doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik knik begrijpend en kijk naar de binnenkomende docent.

    Kyle.

    "White Fang 1." Zeg ik en kijk hem aan. Ontweek hij mijn vraag nou? Ach laamaar. "Het is best een leuke film,maar ook zielig." leg ik uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    "Jij valt van de trap en hebt een blauw oog?" vraag ik wantrouwig. "Dat vind ik knap." ik houd even op met mijn zin en kijk om me heen. Niemand heeft zijn aandacht op ons gevestigd.
    "Wat is er echt gebeurd?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."