• © Copyright Dracy

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

(Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabelle

"Ik- oké is goed." zeg ik en glimlach. "Moeten we wel eerst naar je huis toch?" ik kijk haar aan en neem dan ook een hap.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    "Speel je hier alleen Football of ook andere spelletjes?" vraagt Charlotte met een stoute blik.
    Ik lach naar haar.
    "Je kan hier elk spelletje spelen wat je wil en ik weet toevallig een hele leuke." fluister ik zachtjes in haar oor terwijl ik met een hand onder haar shirtje ga.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

"Ik ben van de trap gedonderd," zeg ik terwijl ik mijn wangen rood voel worden. Ik moet er eigenlijk zelf om lachen.
    "Ik was op zoek naar ijs maar dat vond ik niet dus heb ik maar een zak erwten genomen." Ik kijk hem even in de ogen en voel een grote spanning hangen.
    "Groenten zijn goed voor je gezondheid, jongeheer!" zeg ik terwijl ik met mijn vinger zwaai in een zwakke poging de spanning te breken.

Charlotte

"Je kan hier elk spelletje spelen wat je wil en ik weet toevallig een hele leuke," fluistert hij terwijl ik zijn hand onder mijn t-shirt voel glijden.
    "Ja, leuk," zeg ik glimlachend terwijl ik de pijn verbijt "zijn er regels?" fluister ik in zijn oor waarna ik een kusje in zijn hals zet.

[ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:59 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Ik begin te lachen om zijn actie en over het feit dat ik nu de zak erwten op mijn hand heb liggen.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    "Ja, leuk," zegt ze glimlachend "zijn er regels?" fluistert ze in mijn oor waarna ze een kusje in mijn hals zet. .
    "Hmm.. er zijn regels maar ik houd van valsspelen." zeg ik lachend en ik maak haar bh los terwijl ik een kus op haar schouder druk.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

"God Kyle, wat doe ik je toch aan?" vraag ik terwijl ik mijn hoofd schud.
    "Het is in de eerste plaats al mijn schuld dat je die auto niet zag en dan ga ik je zere hand nog een keer vermorzelen. Volgende week wil ik je waarschijnlijk knuffelen en dan nijp ik je dood ofzo."
    Ik laat hem niet merken hoe schuldig ik me werkelijk voel en probeer er zo licht mogelijk over te gaan.

Charlotte

"Hmm.. er zijn regels maar ik houd van vals spelen," zegt hij lachend terwijl hij mijn bh losmaakt en zijn lippen op mijn schouder zet.
    "Je weet toch dat valsspelers gestraft worden?" fluister ik terug. Heel zachtjes bijt ik in zijn nek. Gelukkig kan hij mijn gezicht niet zien want de tranen springen in mijn ogen terwijl ik zijn handen op mijn pijnlijke lichaam voel.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael
    "Je weet toch dat valsspelers gestraft worden?" fluistert ze terug. Heel zachtjes bijt ze in mijn nek.
    "Liever dan verliezen." zeg ik zachtjes in haar oor. Ik duw haar op d'r rug.

Kyle.

"Nee, die auto was niet jou schuld." zeg ik en kijk hem aan. "Het bijna vermorzelen van mijn hand wel, maar ik vergeef het je." Zeg ik lachend. "En dat doodknuffellen gaat niet gebeuren want nu weet ik datik geen knuffel moet aanvaarden van je volgende week." Zeg ik en knipoog naar hem.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Liever dan verliezen," fluistert hij in m'n oor.
    Ik lach luidop maar trek een pijnlijke grimas wanneer hij me op mijn rug duwt. Zo snel mogelijk vervang ik hem door een lief lachje.
    "Dit voelt niet aan als verliezen," zeg ik terwijl ik hem glimlachend in de ogen kijk.
    Ik trek hem tegen me aan en druk mijn lippen op die van hem.

Irial

"Nee maar het was wel mijn schuld dat je hem niet gezien hebt. Had ik twee minuten gewacht met smsen dan was er niks aan de hand geweest," zeg ik terwijl ik mijn gezicht in mijn handen verberg. Het kan me zelfs niet schelen dat de handdoek met diepgevroren erwten op mijn schoot belandt en mijn hele zaakje bevriest.

Kyle.

"Nee, Irial, ik had moeten wachten!" Het kwam er gemeendstreng uit. "Irial...Tis niet jouw schuld." Zeg ik weer lief. "Heb je het nu niet heel koud daar?" Ik wijs met mijn goede hand naar beneden. Ik kijk eerst serieus maar grinnik dan toch een beetje.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Als ik Charlotte op haar rug duw kijkt ze pijnlijk maar voordat ik iets ervan kan zeggen drukt ze haar lippen op de mijne. Ik laat haar al snel los.
    "Char, wat is er? Je bent niet van de trap afgevallen." zeg ik zacht. "Wees eerlijk."

Irial

Ik til de handdoek op en gooi hem op de grond. Nu pas trekt er een rilling door mij lijf.
    "Waarom voel ik me dan zo verdomd schuldig?" zeg ik schor.
    Ik kijk hem aan met tranen in mijn ogen.

Charlotte

"Michael, het doet er niet toe of ik zeg wat er gebeurd is, je kunt er toch niks aan veranderen."
    De tranen springen in mijn ogen en ik wend even mijn blik af. Ik stroop mijn mouwen op en doe mijn truitje een beetje omhoog zodat hij de vele blauw en ondertussen al groen en geel gekleurde plekken op mijn huid kan zien.
    "Hij blijft me toch wel slaan en ik moet het pikken omdat ik nergens anders heen kan."
    Dat hij de eerste is aan wie ik het vrijwillig toegeef vertel ik hem maar niet.

[ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 20:26 ]

Kyle.

"Ik weet het niet." Zeg ik tevergeefs en leg mijn goede hand op zijn wang.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Ik voel mezelf rood aanlopen.
    "Wie slaat jou Char? Wie? Ik maak hem helemaal kapot!" roep ik boos.
    De woedde raast door mijn lichaam.

(omg ik druk keihard op de lichtknop omdat ik geirriteert ben, maar ik gebruik alleen me wijsvinger, ik tranen in me ogen en binnensmond schreeuwen, zie ik dat ding helemaal dik worden nu dus gekneust -_-" Typisch.)

Ich liebe dich 27.12.23