• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    IK dacht na. Donna zou toch wel gesnapt hebben dat ik spijt had. Ineens ging luid mijn mobiel af. Verschrikt nam ik hem zo snel mogelijk in de gang op. EIgenlijk mog dat helemaal niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Op de gang hoor ik een mobiel afgaan. Ik kijk om en zie Lilly staan. Ze kijkt geschrokken.
    "Hey Prinses, ik kan je kaarten zie." zegt Pablo.
    Maar voordat ik iets kan zeggen begint de docent al.
    "Mevrouw Jalili en Meneer Arroyo Bravo zouden jullie alstublieft willen vertrekken?" vraagt ze.
    "Met alle liefde!" zegt Pablo lachend en samen lopen we het lokaal uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    Snel nam ik op. 'Hoi Chris’ zei ik snel. Ik zou hem nooit meer papa noemen. ‘Nee ik noem je geen papa meer’ zei ik een beetje boos. ‘ja ik heb alles al gehoord van mama. Veel plezier met je leven als alcoholist’ zei ik boos en hing op ik had het gehad met hem. Ik pakte een koe uit mijn tas en nam een grootte hap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je haalde en koe uit je tas en nam een grootte hap? xD]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [omg het is koek]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik loop naar Lilly toe.
    "Aan het bespioneren?" vraag ik met een scheef lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    IK kijk verschrikt op naar Donna. Wat zou ze gehoord hebben? ‘Nee ik moest naar mijn kluisje even dus en toen ging mijn mobiel af en nam ik op. Ik ging hierlangs omdat zo meteen de bel gaat en omdat ik op Amy wacht dat hadden we afgesproken’ zeg ik zacht
    [moet gaan tot vanavnod]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik begin te lachen.
    "Geloof je het zelf?" vraag ik aan haar. "Amy zit niet eens hier in de klas!"
    Pablo pakt me bij mijn schouder.
    "Don, Prinses, laat haar nou gewoon. Als zij zo wilt zij dan is ze zo."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'Nee maar wel hier ergens. Ik wist niet precies waar dus ging eerst naar klusije maar daarna onderweg werd ik gebeld' zei ik en keek naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pablo
    "Donna ga mee. Dat meisje mag hier staan." zeg ik, bijna smekend, tegen Donna.
    Al snel geeft Donna toe en loopt met me mee.
    "Ik weet het zeker, het is opzet!" fluistert ze.
    Ik antwoord niet. Laat Donna maar denken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik haal opgelucht adem. Ze heeft niks gehoord. IK wachte op amy. Na een tijdje keek ik nog eens op mijn horloge. NOg 10 minuten. Kan ik beter even naar de kantine gaan. Ik liep weer terug.In de kantine deed ik mijn Ipod in en pakte een leesboek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik ga samen met Pablo op het studieplein zitten. Pablo begint zijn kaarten weer te schudden.
    "Waarom mocht ik niet van jou doorgaan?" vraag ik luchtig.
    "Donna, je moet dat meisje laten. Ik zeg dat ook niet snel maar dat kind is vreemd. Ze kan je niets maken maar toch.." zegt hij.
    Zuchtend pak ik mijn kaarten en mijn chips.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga eten]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    Ik begon te lezen in Twilight. Al snel was ik in het boek verdiept en lette ikniet op de rest om me heen. MIjn ogen vlogen over de regels

    [oké dit is echt vaag rpgen terwijl we amper wat aan elkar iets hebben]xD[anders kan je zonder pablo met d'r praten ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [smakelijk kom je terug??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan