• Ging ik vandaag naar de Accessorize met een vriendin, zie ik daar deze earphones liggen:



    Dachten we allebei: Die moet ik hebben! Maar we konden er maar 1 vinden, en waren we dus aan het beslissen wie die kreeg, zag ik er oppeens nog een liggen, waren we dus heel blij en omdat het solden was was het 50%- en kostte het maar 7.45, en dat kochten we dus allebij. Daarna, toen we ze wouden proberen bij onze gsms, zagen we dat ze helemaal niet zo goed werkten en dat bij mijn vriendin zelfs dat 'i love me' deeltje kapot ging. Dus ik raad je aan om nooit iets van electronica te kopen bij een accessoire-shop.

    En toen ik het wou terugbrengen stond er op he ticket: Wij ruilen geen blablabla, afgeprijsde dingen, blablabla. -_-

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik zou zegen terug brengen :3


    Shoganai i ne~

    Die van de Action zijn ook geen aanraders, ik heb er al zo veel versleten, lol. Maar deze zien er wel leuk uit, jammer dat ze snel kapot gaan. :B


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PinkaminaPie schreef:
    Ik zou zegen terug brengen :3

    this!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Die van Sony voor tien euro zijn geweldig. Te koop bij de Kruidvat(bloos)
    + Ik zou ze terug brengen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    PinkaminaPie schreef:
    Ik zou zegen terug brengen :3


    Dat gingen we ook direct doen, totdat ik op het ticket zag dat er stond: Wij ruilen geen blablabla, afgeprijsde dingen, blablabla. -_-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat is echt vervelend :S Wat een zeikwinkel!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat gingen we ook direct doen, totdat ik op het ticket zag dat er stond: Wij ruilen geen blablabla, afgeprijsde dingen, blablabla. -_-


    Ik zou het toch doen, je mag toch verwachten dat iets wat je gekocht heb bij normaal gebruik langer dan een dag blijft werken.

    Meestal wordt daar overigens mee bedoeld dat je geen geld terug mag vragen, of ze mag inleveren voor een ander. Je mag ze dan wel omruilen voor een ander als ze stuk zijn, als ik het goed heb.


    quidquid excusatio prandium pro

    dat is kut, ik koop mn oordopjes altijd bij mediamarkt
    is wel wat duurder, maar ze zijn super
    ik kon mezelf trouwens wel op mn kop slaan omdat ik beltegoed van de verkeerde provider heb gekocht
    (ja, dat kan alleen mij gebeuren)
    en op dat bonnetje stond dat beltegoed niet geruild kan worden

    maar ik kreeg van mn liever moedertje 5 euro omdat ik deze domme fout heb gemaakt (A)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:50 ]

    Discord schreef:
    (...)

    Ik zou het toch doen, je mag toch verwachten dat iets wat je gekocht heb bij normaal gebruik langer dan een dag blijft werken.

    Meestal wordt daar overigens mee bedoeld dat je geen geld terug mag vragen, of ze mag inleveren voor een ander. Je mag ze dan wel omruilen voor een ander als ze stuk zijn, als ik het goed heb.


    Ik zal volgende week nog eens proberen


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.