• Ik was op YouTube de trailer aan het kijken van Vampires Suck. En één van de top comments was echt te grappig:

    Dear twilight fans,
    Please realise because vampires are dead they have no blood pumping through them, therefore they can never get an erection. enjoy fantasizing about that.
    Sincerely,
    Logic.


    Hahaha, het is nog waar ook. Een erectie ontstaat o.a. doordat er meer bloed naar de penis stroomt. Hoe heeft Edward Bella dan ooit zwanger kunnen maken, zonder erectie.... ?
    Dit is trouwens één van de vele fouten in die rot film. Want als ze zo moeilijk tegen bloed kunnen, zouden ze Bella al lang hebben opgevreten telkens als ze ongesteld was (maar daar is geloof ik al een topic over geweest).

    Dus weet iemand misschien hoe ze het toch gedaan hebben? :Y)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:25 ]


    Here & Now

    PUKKELxDING schreef:
    Een geslachtsdeel die altijd overeind staat? Iets beters kan ik niet verzinnen :'D


    OMG. LOL. Annick, ik hou van je! Een altijd-overeindstaande lul... ik vind het briljant!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het gif van een vampier neemt alle functies van het bloed over.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    Het gif van een vampier neemt alle functies van het bloed over.


    Dat is zo, Jaya, maar een vampier krijgt niet zomaar een stijve en alles staat toch stil in het lichaam? Hun cyclus?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat is zo, Jaya, maar een vampier krijgt niet zomaar een stijve en alles staat toch stil in het lichaam? Hun cyclus?


    Dan heeft Bella het gewoon gedaan met Jacob. En heeft Jacob imgeprent met z'n eigen dochter, wat incest is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    (...)

    Dan heeft Bella het gewoon gedaan met Jacob. En heeft Jacob imgeprent met z'n eigen dochter, wat incest is.


    Dat zei ik op de vorige pagina al :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat zei ik op de vorige pagina al :)


    *kijkt op vorige pagina*
    LOL


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    (...)

    *kijkt op vorige pagina*
    LOL


    Never a day without lol if you've spoken to you, my dear xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eyes schreef:
    Want als ze zo moeilijk tegen bloed kunnen, zouden ze Bella al lang hebben opgevreten telkens als ze ongesteld was (maar daar is geloof ik al een topic over geweest).

    Dat komt omdat dat bloed niet door het hart van Bella word rond gepompt en is dus vrijwel niet tot nauwelijks aantrekklijk voor Edward. Lees eens de officiele gids bij de Twilight Saga

    Hoezo word dat bloed niet door haar had gepompt? Een deel van het bloed dat we verliezen komt van wondjes als ons baarmoederslijmvlies los scheurt, dat is gewoon bloed dat door het hard word gepompt.
    Dus dat slaat nergens op. Zoals die hele film.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Hoezo word dat bloed niet door haar had gepompt? Een deel van het bloed dat we verliezen komt van wondjes als ons baarmoederslijmvlies los scheurt, dat is gewoon bloed dat door het hard word gepompt.
    Dus dat slaat nergens op. Zoals die hele film.


    Het hoort niet bij de grote bloedsomloop. Ook niet bij de kleine, trouwens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Saph schreef:
    (joehoe) Isn't it obvious? Edward's a fake vampire. He just puts in fake fangs and some glitter powder on his skin.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Chemist schreef:
    (...)

    Het hoort niet bij de grote bloedsomloop. Ook niet bij de kleine, trouwens.

    Hoe kan dat? Het zijn gewone wondjes, dacht ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Hoe kan dat? Het zijn gewone wondjes, dacht ik.


    Nee, het is een slijmvlies.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    Een geslachtsdeel die altijd overeind staat? Iets beters kan ik niet verzinnen :'D


    Dat lijkt me best wel pijnlijk, ochtenden zijn al zwaar kut, laat staan een dag of 100 jaar (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Dat lijkt me best wel pijnlijk, ochtenden zijn al zwaar kut, laat staan een dag of 100 jaar (cat)


    Ochtenderectie-Alwin. Never gonna lose that nickname. Ever. Nah, dat is flauw. Ik denk dat de meeste mannen dat hebben xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Nee, het is een slijmvlies.

    Ook,maar dat word los gescheurd van de baarmoeder en dat veroorzaakt kleine wondjes wat weer (een deel van) het bloed is dat je verliest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall