• Ik haat het dat ik heel veel verhaalideeën heb, dus ik ga ze hier allemaal neerzetten en jullie mogen er een maar elimineren, ghehe. De slechte dus...

    Idee 1.
    Een meisje wordt wakker in een hell van een huis. De grond ligt bezaaid met drankflessen, dronken mensen liggen te slapen en het huis ziet eruit alsof er een bom is ontploft. Ze vindt een briefje waarop staat: You have 24 hours. Ze ontmoet als ze het huis doorzoekt een aantal anderen. Ze proberen uit te vinden wat er de laatste avond is gebeurd. Zijn ze op tijd?


    Idee 2.
    Drie meisjes krijgen de kans om de gevaren van New York te ontdekken. De roem, de prijs van schoonheid en ruzies veroorzaken allerlei problemen. Één van de meisjes besluit haar reputatie op te bouwen en een mega house-party te geven in hun appartement, maar of dit nou wel zo'n goed idee was...


    Idee 3.
    De Amerikaanse Eleanor heeft een geweldig leven vol geld, dure auto's en exclusieve feestjes. Haar ouders zijn twee succesvolle advocaten en hebben het meestal druk. De rijkdom blijkt haar een beetje naar haar hoofd te stijgen en haar ouders besluiten haar op een vliegtuig te droppen naar het kleine kikkerlandje Nederland. Zonder geld, eten of andere levensmiddelen. Het enige dat ze bij zich heeft is een koffer kleding. Ze moet op haar eigen kracht zien te 'overleven', maar dan ontmoet ze de geweldige Joshua. Hij is arm en leeft met zijn ouders in een buitenwijk van Amsterdam. Na een maand moet ze weer terug naar Amerika, maar wat kiest ze? Haar oude, rijkeluis leventje of de liefde met de arme Joshua?


    Idee 4.
    Vijf jongens en meisjes zijn elkaar helemaal zat. Een paar jaar geleden hebben twee een vreselijke ruzie gehad en ze zitten er even helemaal doorheen. Door één klein dingetje willen ze niks meer met elkaar te maken hebben. Één van de vijf besluit hun allemaal een maand in een caravan op te sluiten. Komt dit goed of zitten ze elkaar zo dwars dat ze de tent afbreken?


    Idee 5.
    Na een vreselijke ruzie thuis besluit Ryan thuis weg te lopen. Hij neemt het eerste beste vliegtuig dat op het vliegveld aankomt en komt aan in India. Hij heeft het idee de wereld rond te gaan reizen en bij te komen, even op zichzelf te zijn. Hij ontmoet de beeldschone Farrah in Zuid-Afrika en ze besluit met hem mee te gaan. Na een paar weken in Amerika aangekomen blijken ze beide als vermist opgegeven te zijn in Californië. Maar daar zijn ze helemaal nooit geweest...?


    Welk[e] idee/ideeën doen?
    Origineel?
    Fanfiction van maken?
    Als ik begin [dat duurt nog lang], waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 15:59 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ik zou voor 3 gaan. geen ff en best wel oregineel, je mag melden


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou voor 4 gaan. En dan wel een FanFiction :D

    Ik vind 1 wel leuk klinken.


    Olive

    Tate schreef:
    Ik vind 1 wel leuk klinken.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    3 niet, sowieso. Als de beschrijving begint met "blah heeft het perfecte leven, tot blahblah" dan is het sowieso al niet origineel. Waarom hebben mensen nooit problemen voordat blahblah gebeurt?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    3 niet, sowieso. Als de beschrijving begint met "blah heeft het perfecte leven, tot blahblah" dan is het sowieso al niet origineel. Waarom hebben mensen nooit problemen voordat blahblah gebeurt?


    Nouja, het is meer zo dat haar ouders het zo druk hebben en dat ze het laatmaar zeggen 'wegfeest'. Maar you're right.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 17:46 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    1,3,5.
    Die vind ik het leukste.
    En ja, je mag waarschuwen! (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    kTomlinson schreef:
    Ik zou voor 4 gaan. En dan wel een FanFiction :D


    I like boys who drive cars too slow.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Nouja, het is meer zo dat haar ouders het zo druk hebben en dat ze het laatmaar zeggen 'wegfeest'. Maar you're right.


    Dan moet je niet zeggen dat ze het perfect leven heeft. IEdereen zet dat, en persoonlijk vind ik een verhaal dan gelijk saai en inspiratieloos. En het is pas de eerste zin van de inleiding! De inleiding moet interessant en pakkend zijn! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ze spreken me geen van alle aan, sorry ;x


    Let it come and let it be

    Famine schreef:
    1,3,5.
    Die vind ik het leukste.
    En ja, je mag waarschuwen! (:


    We can't spend our lives waiting to live.

    1 of 5 (:
    bij 1 zou ik verschillende hoofdstukken per uur schrijven, bijvoorbeeld:
    'Nog 24 uur te gaan' of '12:00' en zo verder ^^ het is maar een idee.. als je bij 1 of 5 begint mag je me verwittigen !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou voor 1 gaan. Ik vind dat het leukst verhaallijn.


    we danced all night to the best song ever.

    1 of 5.
    wil je me waarschuwen als je met 1 of 5 begint?

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha, ik had mezelf ook al voorgenomen om dat te doen :'D Want ik heb heel veel ideetjes en werk daardoor geen enkele deftig uit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right