• Aan het feit dat elke keer als ik een hoofdstuk wil activeren ik wit scherm krijg ..
    En dan ditzelfde ook nog bij bepaalde topics van mensen, wanneer ik een reactie heb geplaatst.
    Sorry dat dit misschien bot overkomt .. maar het is echt al heel lang zo.
          Hebben jullie dit ook?


    To infinity and beyond •

    Jawel.

    Heb ik ook, Rutger zei al dat hij er naar ging kijken, maar niet deze week (dat zei hij in een ander topic).

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 13:48 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nee geen last van.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Yayde schreef:
    Heb ik ook, Rutger zei al dat hij er naar ging kijken, maar niet deze week (dat zei hij in een ander topic).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jep


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ja maar dan staat het helemaal beneden, toch?
    Dat heb ik dan. Ook als ik naar een volgend hoofdstuk ga.


    Food.

    Ja.


    Alleen maar tranen van geluk

    Decisions schreef:
    Nee geen last van.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Adele schreef:
    Ja.


    26 - 02 - '16

    Yayde schreef:
    Heb ik ook, Rutger zei al dat hij er naar ging kijken, maar niet deze week (dat zei hij in een ander topic).


    Bad decisions make good stories.

    Ja, ben bezig met een quiz en alles was weg, verdomme. Irriteer me er dood aan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yayde schreef:
    Heb ik ook, Rutger zei al dat hij er naar ging kijken, maar niet deze week (dat zei hij in een ander topic).


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Heb ik ook, maar gelukkig is m'n hoofdstuk dan wel gewoon geactiveerd, dus heel erg vind ik het nou ook weer niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jep, en het irriteert me enorm...


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Ik word er ook gek van.
    En het irriteert me ook dat ik geen mailtjes / PB's meer krijg. Het is echt irritant aan het worden. ):


    OTP: won't stop 'till we surrender...