• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt |Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [is goed]
    Cat Lincon

    Ik was trots op mijn eindresultaat. Een mooi verzorgde arm. Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. "Goed Selena, doe geen moeite je gaat nergens nog iets vinden om jezelf mee te snijden, ik hoop wel dat je zo slim bent om dit mooie doosje hier te gebruiken" zei ik terwijl ik opstond en haar de doos gaf. "Nou mensen, ik ga slapen, het was een zware, heel, heel, heel zware en lange dag voor mij toch, aangezien nouja dat vallen en ziek zijn, You get it, Goodnight !". Nou, dat was kort en bondig Cat, well done.

    [Selena volgens mij niet. O ja waarschuwing Selena gaat doordraaien xD]
    Selena Claire Sensorene
    Kende je dat moment dat je witheet wordt? Nou dat moment had ik. Ik zat vol woede pijn en verdriet. Ik liet al mijn emoties los en voelde hoe mijn Gave ik bedoel Vloek zich razend snel verspreidde. Hoe dichter je bij me was hoe erger het werd. Ik voelde hoe Derek door zijn knieën zakte van de pijn en hij was pijn gewend. Ik hoorde oo gegil van anderen en ik huilde. En ik had niet eens pijn. Ik probeerde me los te krijgen. Maar ondanks de pijn die Derek verdraagt laat hij me nie los. 'Laat me los ik wil niemand pijn doen.' Zeg ik huilend. Ik wist niet eens of ik wel boven het gekreun van de pijn kon komen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 2:07 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Derek Souza

    Die kreng laat me pijn voelen! Nog even en ik liet haar pijn voelen. 'Laat me los ik wil niemand pijn doen,' zei ze huilend. Ik ging krampachtig staan. 'Jij verwacht dat wij normaal doen, jij verwacht dat ik stop met me 'zelfmedelijden'. Kap zelf met die medelijden! Jij hypocriet mens!' Ik duwde haar weg en liep vervolgens weg. Ze kon nu de pot op. Ik ging naar me kamer toe om vervolgens te slapen. Wat Selena ging doen kon me niks meer schelen.

    [Dat vond ik ff wel mooi gezegd ;D slaap lekker mensjes ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik was halverwege de trap toen opeens dezelfde pijn als een paar minuten geleden weer opkwam. "Selena, je weet dat je het kan controleren !" riep ik uit. "CONCENTREER JE !" schreeuwde ik erachteraan. Ik hield me zo goed mogelijk vast aan de trap om er niet Nog een keer van te vallen. Ik zou nog een trauma krijgen aan trappen.

    Ali Jones

    Ik voelde weer een pijn scheut door me heen gaan. Ik viel op de grond en probeerde naar Juléan toe te kruipen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 2:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [btw kunnen we nu niet meer te veel drama doen? ik wil echt zo slapen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton

    Ik hoorde iedereen schreeuwen en doen. Selena weer. Oohja, een klein voordeel van mijn gave, eens ik een gevoel had gevoeld dus nu bijvoorbeeld de pijn van Selena, kon ik die pijn nog een hele dag verdragen, na het halfuur dus het komt erop neer dat ik nu niks van pijn voel. Langzaam loop ik de gang in. "Selena" zeg ik vriendelijk maar streng.

    [Okay, aangezien Selena niet antwoord, laat ons dan gewoon zeggen dat omdat Sam geen pijn had Selena kalm werd, ze haar wonden heeft verzorgd en iedereen kan gaan slapen !]

    [Ik weet niet wat voor drama er vannacht nog kom, maar hou Derek er nu ff buiten;P hij gaat naar bed -ik ook om te lezen XD- Dus ja ;d Slaap lekker iedereen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Teletubie schreef:
    [Okay, aangezien Selena niet antwoord, laat ons dan gewoon zeggen dat omdat Sam geen pijn had Selena kalm werd, ze haar wonden heeft verzorgd en iedereen kan gaan slapen !]


    [Mwehee en door Derek zijn woorden !! D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Okee, ik had er nu echt genoeg van. Ik veranderde van richting en kroop naar de dokterruimte, daar zocht ik haastig door de spullen en zag een verdovingsspuit. Ik pakte de spuit en begon weer terug te kruipen. Hoe dichter ik bij Selena kwam hoe erger de pijn werd. Als ik bij haar ben druk ik de spuit snel in haar arm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    Derek duwt me naar achteren waardoor mijn hoofd tegen een tafel stuiterd. Ik probeer mijn gave te stoppen maar ik weet niet hoe. Ik snik weer tot Sam opeens binnenkomt en niet krijst van de pijn. Ik probeer de pijn te verzachten een iets dragelijker te maken tot ik Sams strenge maar vriendelijke stem hoor. 'Selena?' Zegt ze. Ik keek haar vragend aan en duwde mijn vingers op mijn slapen ik begon te drukken. 'Slaap lekker iedereen ik maak me bewusteloos dat is de enige manier om mijn gave te stoppen.' Zeg ik dan maar. Ik begin steeds harder te duwen tegen mijn slapen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [okee iedereen negeer mijn stuk maar gewoon ik heb geen zin om het te deleten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Hoeveel pijn ik ook had ik probeerde naar boven te lopen. Opeens lukte het zonder enige moeite maar ik was te moe om om te kijken wat er gebeurd was.

    [Sam loopt ook naar haar bed]