• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 1:01 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Derek Souza

    Ali kwam naar me toe, zo te zien met tegenzin. 'Wat?' vroeg ze. Ik keek haar aan. 'Ik had nog wat van je te goed. Wat is Alica haar kamer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Juléan Quinten Happle
    Ik schrok wakker van een gegil. Ik ging wankelend overeind staan en zag overal scherven. Ik schrok me helemaal dood toen ik Selena in zichzelf sneed. Ik kon even niets doen ik leek wel is schok ik bleef alsof ik bevroren was staan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    'Ik had nog wat van je te goed. Wat is Alice haar kamer?' vraagt Derek. Ik draai me om en zeg: 'volg mij maar,' Ik loop de trap op en op de meisjes verdieping aangekomen trek ik de deur van Alice kamer open, 'hier is-' dan hoor ik ineens een gil. Ik storm de trap af en ren op het geluid af. Ik zie Juléan staan en stop naast hem. Dan zie ik dat Selena zichzelf in haar arm snijdt.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 1:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Volg mij maar,' zei ze en liep de trap op. Ik volgde haar. Bij een deur bleef ze staan en deed hem open. 'hier is het,' zei ze. Ik mompelde een dankje en liep naar binnen. 'Welke bed is van haar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Derek Souza

    'Volg mij maar,' zei ze en liep de trap op. Ik volgde haar. Bij een deur bleef ze staan en deed hem open. 'hier is het,' zei ze. Ik mompelde een dankje en liep naar binnen. 'Welke bed is van haar?'


    [oeps sorry heb mijn tekst net een stukje veranderd -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [oeps sorry heb mijn tekst net een stukje veranderd -.-]


    [Grrrr xd ik verzin wel wat heb al idee]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 1:04 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik was bang voor wat Selena ging doen maar trok het me niet aan. "Stop ermee !" zeg ik terwijl ik naar haar toe loop en het stukje uit haar handen trek.

    Derek Souza

    Eigenlijk, voordat ik me vraag kon stellen hoorden we iemand gillen. Ali ging erop af, en ik stond hier nog met Alice in me armen. Ik liep de kamer binnen en rook ongemerkt aan de bedden. Ik legde haar op een bed die het minst naar haar rook. Bij de bed die dat wel deed, sloeg ik de dekens om. Ik pakte Alice weer op en legde haar in haar eigen bed en stopte haar in. Urgh, volgens mij werd ik een softie. Bij de deur bleef ik nog even staan kijken. Daarna deed ik de deur dicht en liep naar beneden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Grrrr xd ik verzin wel wat heb al idee]


    [nog een keer sorry a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik stond met een glasscherf waarvan bloed droop in mijn handen en Selena zag er niet bepaald vrolijk uit. "Ali, Juléan ga weg" zeg ik. "Serieus ga weg !" nu kijk ik dreigend achterom.

    [Jep Selena is door gedraaid]
    Selena Claire Sensorene
    Mijn stukje glas werd afgepakt. 'Geef terug!' Gilde ik. Ik hield mijn emoties niet meer onder controle. Ik hield net op tijd mijn gave tegen maar pakte wel het glas af. Ik ging snel weer zitten en maakte de O af. Nog 5 letters tegaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    Ik kom weer bij zinnen als Cat ineens op Selena afloopt en 'Stop Ermee!' zegt en het stukje glas uit Selena's handen trekt. Selena pakt het terug en gaat verder. Ik loop snel op haar af. 'Je bent geen monster,' zeg ik en trek het stuk glas uit haar hand en gooi het weg. Ik pak haar arm, ik voel een pijnsteek door me heen gaan maar weet me gezicht in de plooi te houden en genees Selena's wonden.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 1:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Toen ik beneden was hoorde ik nog wat gegil. Ik liep op het geluid af en zag mensen in de keuken staan.

    [voor alle duidelijkheid jullie kunnen heb niet aan horen lopen ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik ging voor Selena zitten op mijn knieën. "Selena, het is niet omdat je je gave niet onder controle kan houden dat je een monster bent, want geloof me dat ben je niet, je kan er niet aan doen als het fout loopt maar jijzelf ziet dat niet in, wij zijn hier allemaal om onze gaves onder controle te krijgen dus alsjeblieft Selena, stop met jezelf een monster te noemen en oefen om het onder controle te krijgen" zeg ik ze vriendelijk mogelijk terwijl ik haar recht in de ogen aankijk.