• Ik weet niet of dit al bedacht is. Ik had dus een idee: zou het niet handig zijn als we sstories op genre zouden kunnen sorteren als we bij 'alle stories' zijn. En dan zou het ook misschien handig zijn als je een harry potter, 1D of justin bieber genre had.
    Voor dat mensen zeggen dat dit een slecht idee is, lemme explain. Er zijn de laatste tijd zo veel mensen met 'ik zoek stories' topics en zo kunnen ze gemakkelijk de stories die zij leuk vinden, vinden! (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    LaJoie schreef:
    Ik ben voor.
    Om tegen die ene reactie in te gaan: je krijgt ook zoekresultaten te zien van stories waarbij hetgene wat je intypt vermeld wordt. Als ik dus 'Blauwe Goudvis' intyp, krijg ik niet alleen verhalen over Blauwe Goudvis, maar ook verhalen waarin staat: 'Ik keek naar Justin Bieber toen hij me vertelde over Blauwe Goudvis.'


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Riverfire schreef:
    Ten eerste, er zijn bovenaan zoekopties. Je kan gewoon zoeken op het woord: One Direction, Justin Bieber, Harry Potter, Larry Stylinson etc., dus daarvoor is het niet noodzakelijk. Plus ik vind het een beetje onnodig om dat allemaal te laten doen door Rutger terwijl je ook gewoon simpel een topic aan kan maken. (: Tegen dus.


    Firm believer of all that is magic

    Voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Castiel schreef:
    (...)
    Maar als ik bijvoorbeeld fantasy wil lezen, kan ik dat wel intypen, maar dan krijg ik alleen verhalen met fantasy in de titel en niet het genre. Wat jij zegt klopt wel, maar alleen als je fanfic zou lezen. want bij onbekende personen met een bepaald genre kun je niet zo zoeken.
    Conclusie: Ik ben voor.