• Ik weet niet of dit al bedacht is. Ik had dus een idee: zou het niet handig zijn als we sstories op genre zouden kunnen sorteren als we bij 'alle stories' zijn. En dan zou het ook misschien handig zijn als je een harry potter, 1D of justin bieber genre had.
    Voor dat mensen zeggen dat dit een slecht idee is, lemme explain. Er zijn de laatste tijd zo veel mensen met 'ik zoek stories' topics en zo kunnen ze gemakkelijk de stories die zij leuk vinden, vinden! (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ten eerste, er zijn bovenaan zoekopties. Je kan gewoon zoeken op het woord: One Direction, Justin Bieber, Harry Potter, Larry Stylinson etc., dus daarvoor is het niet noodzakelijk. Plus ik vind het een beetje onnodig om dat allemaal te laten doen door Rutger terwijl je ook gewoon simpel een topic aan kan maken. (: Tegen dus.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    Ten eerste, er zijn bovenaan zoekopties. Je kan gewoon zoeken op het woord: One Direction, Justin Bieber, Harry Potter, Larry Stylinson etc., dus daarvoor is het niet noodzakelijk. Plus ik vind het een beetje onnodig om dat allemaal te laten doen door Rutger terwijl je ook gewoon simpel een topic aan kan maken. (: Tegen dus.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Riverfire schreef:
    Ten eerste, er zijn bovenaan zoekopties. Je kan gewoon zoeken op het woord: One Direction, Justin Bieber, Harry Potter, Larry Stylinson etc., dus daarvoor is het niet noodzakelijk. Plus ik vind het een beetje onnodig om dat allemaal te laten doen door Rutger terwijl je ook gewoon simpel een topic aan kan maken. (: Tegen dus.


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik ben voor, maar dan dat je zeg maar op 'fantasy', 'thriller', 'horror' en dergelijke kunt zoeken, niet op JB etc, omdat je daar idd gewoon op kunt zoeken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Riverfire schreef:
    Ten eerste, er zijn bovenaan zoekopties. Je kan gewoon zoeken op het woord: One Direction, Justin Bieber, Harry Potter, Larry Stylinson etc., dus daarvoor is het niet noodzakelijk. Plus ik vind het een beetje onnodig om dat allemaal te laten doen door Rutger terwijl je ook gewoon simpel een topic aan kan maken. (: Tegen dus.


    _O_


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ben voor.
    Om tegen die ene reactie in te gaan: je krijgt ook zoekresultaten te zien van stories waarbij hetgene wat je intypt vermeld wordt. Als ik dus 'Blauwe Goudvis' intyp, krijg ik niet alleen verhalen over Blauwe Goudvis, maar ook verhalen waarin staat: 'Ik keek naar Justin Bieber toen hij me vertelde over Blauwe Goudvis.'


    Has no one told you she's not breathing?

    Voor aangezien ik ook heel wat andere resultaten krijg als ik bijvoorbeeld Embry Call of Justin Bieber in type.


    Physics is awesome

    Riverfire schreef:
    Ten eerste, er zijn bovenaan zoekopties. Je kan gewoon zoeken op het woord: One Direction, Justin Bieber, Harry Potter, Larry Stylinson etc., dus daarvoor is het niet noodzakelijk. Plus ik vind het een beetje onnodig om dat allemaal te laten doen door Rutger terwijl je ook gewoon simpel een topic aan kan maken. (: Tegen dus.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    De zoekfunctie moet inderdaad verbeterd worden, in de zin dat het naar mijn mening mogelijk moet zijn om een genre te selecteren en de functie dan de stories met dat genre genereert. En ook in de zin dat de resultaten concreten moeten worden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    LaJoie schreef:
    Ik ben voor.
    Om tegen die ene reactie in te gaan: je krijgt ook zoekresultaten te zien van stories waarbij hetgene wat je intypt vermeld wordt. Als ik dus 'Blauwe Goudvis' intyp, krijg ik niet alleen verhalen over Blauwe Goudvis, maar ook verhalen waarin staat: 'Ik keek naar Justin Bieber toen hij me vertelde over Blauwe Goudvis.'


    Dat dus.


    | Reality is for people that lack imagination |

    LaJoie schreef:
    Ik ben voor.
    Om tegen die ene reactie in te gaan: je krijgt ook zoekresultaten te zien van stories waarbij hetgene wat je intypt vermeld wordt. Als ik dus 'Blauwe Goudvis' intyp, krijg ik niet alleen verhalen over Blauwe Goudvis, maar ook verhalen waarin staat: 'Ik keek naar Justin Bieber toen hij me vertelde over Blauwe Goudvis.'


    Daar heb je een punt, maar door enkel naar de titel te kijken kan je ook al héél wat stories afstrepen. Ik vind dat dus onnodig om allemaal in te laten bouwen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    LaJoie schreef:
    Ik ben voor.
    Om tegen die ene reactie in te gaan: je krijgt ook zoekresultaten te zien van stories waarbij hetgene wat je intypt vermeld wordt. Als ik dus 'Blauwe Goudvis' intyp, krijg ik niet alleen verhalen over Blauwe Goudvis, maar ook verhalen waarin staat: 'Ik keek naar Justin Bieber toen hij me vertelde over Blauwe Goudvis.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Riverfire schreef:
    Ten eerste, er zijn bovenaan zoekopties. Je kan gewoon zoeken op het woord: One Direction, Justin Bieber, Harry Potter, Larry Stylinson etc., dus daarvoor is het niet noodzakelijk. Plus ik vind het een beetje onnodig om dat allemaal te laten doen door Rutger terwijl je ook gewoon simpel een topic aan kan maken. (: Tegen dus.

    Maar als ik bijvoorbeeld fantasy wil lezen, kan ik dat wel intypen, maar dan krijg ik alleen verhalen met fantasy in de titel en niet het genre. Wat jij zegt klopt wel, maar alleen als je fanfic zou lezen. want bij onbekende personen met een bepaald genre kun je niet zo zoeken.
    Conclusie: Ik ben voor.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Castiel schreef:
    (...)
    Maar als ik bijvoorbeeld fantasy wil lezen, kan ik dat wel intypen, maar dan krijg ik alleen verhalen met fantasy in de titel en niet het genre. Wat jij zegt klopt wel, maar alleen als je fanfic zou lezen. want bij onbekende personen met een bepaald genre kun je niet zo zoeken.
    Conclusie: Ik ben voor.


    Daar heb ik ook niks over gezegd. Maar je kan ook gewoon simpel een topic aanmaken. Het is vet weinig moeite en meestal een heel gedoe om zoiets in te bouwen. Tenminste, dat denk ik maar ik ben echt heeeel niet technisch ofzo. Het zou handig zijn, daar ben ik het mee eens.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 18:24 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Daar heb ik ook niks over gezegd. Maar je kan ook gewoon simpel een topic aanmaken. Het is vet weinig moeite en meestal een heel gedoe om zoiets in te bouwen. Tenminste, dat denk ik maar ik ben echt heeeel niet technisch ofzo. Het zou handig zijn, daar ben ik het mee eens.

    Niet alle goede schrijvers zitten op het forum en veel mensen promoten niet van anderen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.