• Het schoot me net te binnen. Zou het leuk zijn om een story te maken over mensen van Quizlet, die iets ´heftigs´ hebben meegemaakt en die hun verhaal kwijt willen, wellicht anoniem? Laat even weten of je het wat vind, waarom wel/niet en of je misschien mee wilt doen? Details kunnen altijd later nog (;


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    lijkt me wel mooi idee :)

    ik heb ook wel iets meegemaakt, maar dat ga ik niet openlijk op een forum gooien :p.. ik wil er dan best inzitten, maar t liefst wel anoniem..

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:52 ]


    you make everything seem so possible <3

    WhatYouWant schreef:
    lijkt me wel mooi idee :)

    Net zoals ´van God los´ .. ?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Iemand anders?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Uhm, doet mij denken aan Qzine -.-"
    Daar is er ook een rubiek van, moet je maar eens bekijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind het eigenlijk wel iets hebben, lijkt me ook mooi om zulke verhalen te lezen. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die iets heftigs hebben meegemaakt, waar ze met niemand over kunnen praten. Het is denk ik ook fijn voor mensen die zich, in de echte wereld, onzichtbaar voelen toch ook hun verhaal kwijt kunnen.. bedoel niemand die je hier zou afkraken als je je verhaal deelt, en ik denk ook dat mensen veel steun aan de reactie's kunnen hebben. Ik vind het een mooi idee, en hoop ook zeker dat er een story van komt (:

    Ja, lijkt me heel leuk! Dan kan je er echt een verhaal van maken.


    The odds are néver in our favor.