• Mijn leven heeft officieel, geen. zin. meer. -oké dat is overdreven, maar toch-

    Goed, ik was met nieuwjaar bij een feest, en was dus niet thuis.

    Nu heeft mijn moeder een collega, en haar zoon zit bij mij op school, en ik heb vaak les met hem. Hij is niet zo'n populair kind, maar heel erg stil enzo. Nou goed, HIJ WAS BIJ MIJN MA MET NIEUW JAAR.

    En nu hoor ik jullie denken; dus?

    oh geloof me, dat wil je niet mee maken. Er waren 9 mensen in totaal, en mijn oh zo beschaafde KUCHKUCHKUCH buurman was er ook. Dus mijn stiefpa liet me filmpjes zien, waar ... nouja het is te erg. Ik schaam me DOOD. |D de kamer stond blank van de rook, overal stond drank, en echt het was te erg, ik durf me niet meer op school te vertonen. ;__; ik schaam me kapot.
    Kan iemand zich hier iets bij voorstellen? :c


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:04 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Midna schreef:
    (...)

    Dude XD was vorig jaar met oud en nieuw en ze zaten te kloten met en schort.. met als afbeelding van vrouwen lichaam in bikini, iedereen van de mannen moest hem om & werd foto van gemaakt.

    Mijn nuchtere papa vond het leuk om zijn broek uit te trekken -onderbroek gewoon aan en dan die schort om. Dusss... Cuwl hea (:

    ik voel me ineens een stuk beter. XD al zijn 2 schurende half bejaarden van 53 niet echt veel beter. ;P


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    ik voel me ineens een stuk beter. XD al zijn 2 schurende half bejaarden van 53 niet echt veel beter. ;P


    Ok, we staan quiet.. of hoe je dat ook schrijft.
    Maar het komt goed ;D Soort zoekt soort ;d Dus ergens in die jongen zit een gestoorde maniak ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Schiet mij ook maar meteen neer!

    Dat was toch gewoon een zwaar feestje? Haha :'D Zo vieren vele mensen oud & nieuw, dus niets om je zorgen over te maken hoor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chopin schreef:
    Haha no worries, als je al zegt dat die jongen stil is zal hij het vast niet op school rond vertellen, lijkt me. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis