• Mijn leven heeft officieel, geen. zin. meer. -oké dat is overdreven, maar toch-

    Goed, ik was met nieuwjaar bij een feest, en was dus niet thuis.

    Nu heeft mijn moeder een collega, en haar zoon zit bij mij op school, en ik heb vaak les met hem. Hij is niet zo'n populair kind, maar heel erg stil enzo. Nou goed, HIJ WAS BIJ MIJN MA MET NIEUW JAAR.

    En nu hoor ik jullie denken; dus?

    oh geloof me, dat wil je niet mee maken. Er waren 9 mensen in totaal, en mijn oh zo beschaafde KUCHKUCHKUCH buurman was er ook. Dus mijn stiefpa liet me filmpjes zien, waar ... nouja het is te erg. Ik schaam me DOOD. |D de kamer stond blank van de rook, overal stond drank, en echt het was te erg, ik durf me niet meer op school te vertonen. ;__; ik schaam me kapot.
    Kan iemand zich hier iets bij voorstellen? :c


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:04 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wat maakt dat nou weer uit? Klinkt als een leuk feestje? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik begrijp je niet helemaal.
    Die filmpjes staan dus openbaar op het internet waardoor iedereen het kan zien?
    Don't get the point, jij was er toch niet bij om je voor schut te zetten dus waarom schaam jij je kapot?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ehm, kind of? :')
    Poor you :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee sorry. Maar wat is eigenlijk het hele probleem?


    Some angels have no wings.

    Failish schreef:
    Ik begrijp je niet helemaal.
    Die filmpjes staan dus openbaar op het internet waardoor iedereen het kan zien?
    Don't get the point, jij was er toch niet bij om je voor schut te zetten dus waarom schaam jij je kapot?


    dit^

    Dit komt voor mij over alsof je nu een beetje erg aanstel?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je stelt je echt gewoon aan. Iedereen heeft schaam momenten. En waarom is het probleem dat er overal drank en gerookt werd is? Laat ze lekker van het padje af zijn.


    Some angels have no wings.

    @iedereen, ik schaam me gewoon dood omdat die gast dan vast allemaal gekke dingen gaat denken van mijn familie, weet je. :B

    period much, girls? D:

    oh plus, straks weet de klas er van ofzo o_o

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:09 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ok if you wish ;D


    Shoganai i ne~

    Haha no worries, als je al zegt dat die jongen stil is zal hij het vast niet op school rond vertellen, lijkt me. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PinkaminaPie schreef:
    Ok if you wish ;D


    /le dies

    Thanks you. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik snap 't niet helemaal, maar als je er zelf niet was dan is er toch niet echt iets om je voor te schamen? Het komt heus goed, en anders: BOOM (:


    “Love is a contradiction.”

    Larten schreef:
    @iedereen, ik schaam me gewoon dood omdat die gast dan vast allemaal gekke dingen gaat denken van mijn familie, weet je. :B

    period much, girls? D:

    oh plus, straks weet de klas er van ofzo o_o

    oow zo, nu begrijp ik je verhaal.

    Laat hem gewoon denken wat hij wil, je moet je er gewoon niks van aan trekken, als hij er wat over wil vertellen is dat zijn probleem en niet de jouwe

    Chopin schreef:
    Haha no worries, als je al zegt dat die jongen stil is zal hij het vast niet op school rond vertellen, lijkt me. (:

    Ja oke dat is waar :I maar hij heeft vrienden die van alles rondbazuinen enzo. .___.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Gewoon schijt aan die mensen hebben? Zo erg zal het niet zijn.


    Some angels have no wings.